vruchtbaar?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Renee237, 2 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renee237

Renee237 Nieuw lid

2 jul 2008
    2
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben Renee en ik ben 32 jaar oud. Mijn man en ik proberen sinds september vorig jaar een kindje te maken. De eerste tijd klusten we om de dag, maar dat was niet vol te houden. Nu gebruik ik een ovulatietest, zodat we op de juiste dagen kunnen klussen.
    Aangezien mijn man nogal groot geschapen is (sorry voor de rare opmerking, maar het is echt zo) doet het klussen vaak pijn. we gebruiken daarom vaak een injectiespuitje.
    Nu zijn we dus 10 maanden verder en ik ben nog steeds niet zwanger. Is er al reden voor paniek?, want ik word een beetje moedeloos.

bedankt voor de feedback alvast !

R.

2. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    hoi renee, er is echt geen reden voor paniek. Ik ben zelf vorig jaar oktober gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik ook een kindje willen.. in het begin was ik er ook super erg mee bezig.. probeerde elke dag wel te klussen enzo.. maar de laatste 2/3 maanden heb ik echt zoiets van.. Ja doeiii ik heb er geen zin meer in wil super graag een kindje maar word gek van mezelf.. Ben nu 13 tot 16 april voor het laatst ongsteld geweest en daarna niet meer.. dus om het zo even te zeggen.. al bijna 3 maanden geen menstruatie.. testen zijn negatief bij mij.. Naar de dokter geweest.. die zei afwachten.. toen weer een keer naar de dokter.. ik kon mischien wel zwanger zijn maar omdat ik een slechte eter ben, zou mijn lichaam niet genoeg eiwitten hebben om het in urine te zien.. heb een week of 5 geleden een echo gehad.. niks te zien.. en tot op de dag van vandaag nog geen menstruatie.. pff je word er moe van hoor.. nu ook al 9 maanden bezig en nog steeeeds niet zwanger.. familie om me heen zegt dat ik bloed moet prikken toch even voor de zekerheid maar dat durf ik niet.. heb voor mezelf even besloten om volgende week zaterdag lekker op vakantie te gaan.. 3 weken.. en daarna zie ik wel.. mocht ik dan nog steeeds niet ongesteld zijn geworden.. dan wil ik mezelf toch even na laten kijken.. want dan klopt er iets niet.. Maar ik weet hoe je je voelt.. het is klote.. maar op een dag zullen wij ook een positieve test is onze handen hebben ;)

3. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    hoi,

ze zeggen dat je ook rekening moet houden met 1 jaar voordat je zwanger raakt.
    alles dat je eerder zwanger bent is meegenomen.
    na dat jaar zou ik eventueel naar en dokter gaan, maar dan wel als jullie zelf het vermoeden hebben dat het niet goed zou zitten. anders gewoon doorklussen.

4. wat mejon zegt is waar, maar je kan altijd na een jaar wat onderzoeken laten doen (zaadkwaliteit etc) als dat goed zit kan je er altijd nog voor kiezen om het nog een tijd zelf te proberen!

5. Daantje200

Daantje200 Actief lid

25 feb 2008
    294
    0
    0
    aan het leren voor kraamverzorgster
    Middelharnis
    ik ben zelf ook al bezig sinds november zwanger te raken en het lukt bij mij ook niet maar dat komt dus bij mij ook door het slechte eten en omdat ik te lang mijnj pil had geslikt het is maar afwachten en blijven proberen het is best rot om zo lang te wachten maar je moet er wat voor over hebben succes ermee

Deel Deze Pagina