Ga gelukkig niet meer zo vaak naar Albert Heijn, want als ik daar ben kan ik niet de Chocolat Chip koekjes met puur/melk/wit erin laten liggen van het AH merk
hmmmmmm dropjes snoepjes koekjes cake taart slagroom warme chocomelk chocola chips nootjes ppppfffff gewoon alles volgens mij bah hahaha nou krijg ik zin in allemaal lekkers
Ben & jerry's! Als ik een pot in huis heb eet ik hem helemaal leeg, vooral half baked, cookie dough en the vermonster! voordat ik begon met gezond eten en leven aten mijn vriend en ik meerdere keren per week ieder een pot leeg
Kroketjes.. Maargoed, dat is nu niet zo moeilijk Chips en kroepoek MOET op zodra we thuis zijn van het boodschappen doen , donuts met chocola, KinderBueno.. ja jeetje echt van alles eigenlijk
Hihi ik moet wel lachen. Jij bent gezegend met een stofwisseling waar je dat in ieder geval niet aan ziet
Tsja, zo'n beetje alles, chocola, chips, kaas, koekjes, gebak....Het enige waar ik absoluut geen moeite mee heb zijn dingen als drop, winegums etc. En meestal haal ik dus maar dingen in huis die ik zelf niet lekker vind (bounty, dingen met fruitsmaakjes, 'saaie' koekjes, kaaschips) zodat anderen hier in huis nog wel wat kunnen snacken
chocola en van krijtdropjes,heksenhyl en snoep wat er daar op lijkt. Ben momenteel erg bezig om minder boodschappengeld uit te geven en ik slik medicatie waar je gauw veel van kan aankomen. Goede reden dus om voor de week speculaasjes of simpele biscuitjes in huis te halen. Voor de meiden wel snoepjes in huis
Chips patat en van alles ennog wat verder. Ben een lekker bek dus probeer het zo min mogelijk in huis te halen. Anders ben ik straks geen 100 kilo maar 200 kilo en dat zie ik totaal echt niet niet zitten haha.
Tuc Bacon Donuts Doritos Fruitnduos Ik haal het daarom zelden omdat ik me misselijk vreet aan die troep.
Ik lust alles... Maar als ik echt aan het lijnen ben blijf ik overal vanaf al staat het voor mij op tafel... Nu 12 kg kwijt Dat geeft een veel fijner gevoel dan een reep chocolade.
Ook zo ongeveer alles Ik kan me nog tegoed doen aan rijstwafels met vlokken als blijkt dat er nergens in huis meer chocolade te vinden is...
+1, daarom haal ik ook zo min mogelijk in huis. Maar de topper zijn: Chocolade met hazelnoten Dubbelzoute drop Paprika/Naturel chips MET! ribbels.