Ik hoef gelukkig niet echt op mijn lijn te letten en ben ook niet echt een snoeper. Maar ik ben helemaal gek op creme fraiche Meestal hou ik me in, want ik gebruik het bijv in de macaroni etc, maar heb nu toch een bekertje gepakt, vind ik zo lekker Probleem is dat ik het dus altijd in huis heb hahaha
Slagroom kan ik echt niet in huis hebben. Verder kan ik tegenwoordig heel goed doen alsof er geen chocolade/chips of wat dan ook in de kast ligt.
Je eet dan een bekertje creme fraiche, zo los? Echt nog nooit aan gedacht. Ik wil het bijna ook gaan proberen, maar wat als ik het netzo lekker vind als jij.
Krokanter, en meer kruiden en zout omdat t tussen de ribbels blijft plakken. En 10 ct duurder? Serieus? Nooit opgevallen!!
Witte gechocolateerde pepernoten, daar eet ik zo een zak van leeg. Of van die reepjes kinderchocolade. En melkchocolade van Rousseau, dat is helemaal niet te weerstaan!
Oeps! Dacht te eten wat voor lekkers je juist in huis moet hebben! Ik volle moed dit topic openen met de hoop tips voor gezond lekkers te lezen. Lees ik alleen maar lekkere dingen! Ahhh nu heb ik trek!
Vreemde snack om zo te eten, maar wel grappig Hier kan ik beter niks te snacken in huis hebben. Echt alles gaat naar binnen. Chips.(maakt niet uit welke), chocolade, drop, red band snoep met die fido didos erin, koekjes. En als ik echt niks te snacken in huis heb en ik heb echt trek, dan maak ik altijd iets van tosti met wat ik ook maar vinden kan in de koelkast. En helaas zitten er nog een paar zwangerschapskilo's extra aan mijn lijf. Ach ja, Lekker boeiend ook
Ik heb een zwak voor goeie chocolade, met name die van tony's ben er verzot op. En echt waar ik zweer het het je, ze roepen me altijd en als iemand mij roept daar moet je dan toch gewoon antwoord opgegeven?
Zo'n mega tablet chocolade van Milka, chocoswing, met koekjes erin.... Zo gevaarlijk als die naast me op de bank ligt!!
Ik had me zo voorgenomen om dit topic niet te openen... Nu heb ik zin aan crème fraiche. Zo hoppa leeg lepelen. Ik doe ook regelmatig te weinig bij het eten in zodat er meer over is. Mamabri: je bent niet de enige. Chaii: begin er niet aan.
oeh, wat een slecht topic dit. nu krijg ik echt spontaan trek in vanalles! maar bij mij is het, zeker nu ik zwanger ben, boterkoek blokjes!