He goedemorgen meiden! Ik ga zo winkelen en zit met een dilemma. Na de geboorte van onze dochter is mn lichaam veranderd. En ik draag nu alleen nog goede stevige voor gevormde bh s en en katoenen slips of boxers. Ik ben een stevige dame. Mijn borsten zijn niet meer zo stevig als voorheen, wel groter en mijn buik heeft stiae.ik heb putjes in mn benen etc etc. Mijn man vind me mooi dus geen probleem. We zijn bezig voor een tweede. Maar ik wil me zo graag weer eens sexy voelen En mn man verrassen. Dus ik dacht ik ga opzoek naar lingerie. Maar wat is mooi bij een stevige dame. Een string? Of juist wel een kanten boxer. Ik heb geen idee waar dan mn wip kont het beste in uit komt. En qua bh hoop ik eigenlijk een kanten beugel bh te vinden. Of is dat juist geen goed idee. Wie heeft er ervaring mee? Al wat getest? Wie kan me helpen?
ik ben van mening dat je het meeste sexy bent daar waar jij je het prettigst in voelt! wanneer jij je goed voelt in bepaalde kleding straal je zoveel meer uit dan wanneer je de mooiste en meest sexy lingerie setje hebt waar je je misschien ongemakkelijk in voelt... maar goed ik zou gaan voor een slipje/string ( wat je zelf altijd draagt) en dan mss een leuk jurkje erover??? je hebt van die hele mooie met soort bh in verwerkt en verder doorzichtig of met een leuk kantje... succes!
Hoi, Ik denk zelf dat het aan een aantal factoren ligt. Want het belangrijkste is dat jij je er lekker in voelt want dan straal je dat ook uit. En dan voel je je ook zelfverzekerder in de slaapkamer. Dus ga lekker shoppen en probeer verschillende setjes uit. Ook de dingen waar je misschien van denkt dat staat me niet. Heb ik ook wellis gedaan en soms was dat mooier dan waar ik normaal voor zou gaan. Maar ik blijf erbij dat het echt belangrijk is dat jij je er lekker in voelt. Succes met shoppen.
ik vind zelf - bij wat bredere heupen dat je beter wat méér stof kunt nemen (al is het maar kant - of van dat half doorzichtige) dan minder (tanga/string) . Omdat anders je huid als het ware dat béétje stof, ook nog weleens weg duwen, waardoor je juist accentueerd wat je -of tenminste ikzelf- niet wil. Ik vind hier best wat leuke setjes tussen zitten: http://www.bonprix.nl/categorie/ondermode-lingerie-plus-met-beugels/?page=3 (ook heel knusse ) maar de combinaties van stof en kant vind ik wel wat hebben..