Ik zoek dus voor mijn zoontje sneakers die hij niet hoeft te strikken. Hij heeft al klittenband schoenen maar ik zag pas iemand met gave sneakers met nep veters er in. Welke merken/modellen hebben dit?
Ik heb een keer adidas gehad en nu fila met dit soort veters voor mijn dochter. Bij van haren gekocht volgens mij.
Ik zag die veters vandaag nog bij Scapino hangen in allerlei kleuren. Kun je gewoon in een eigen schoen gebruiken.
Werkt perfect. Maar niet die kleine stukjes nemen hoor,dat zijn ondingen. Ik heb ze van mr Lacy. Zijn net als normale veters maar dan elastisch.
Die kleine stukjes werken hier niet, ze komen hun schoenen dan niet meer in. We hebben ze van Scapino, de Wibra en het Kruidvat gehad...allemaal weg gegooid na een keer proberen. Laatst met de jongste puma’s gepast die het standaard hadden, dat was ook niet handig, want die sloten niet goed aan (gewone veters trek je dan strakker ). Nu kunnen ze hier allebei prima veters strikken, dus we gaan maar gewoon voor schoenen met normale veters. De jongste heeft wel gymschoenen met elastische veters (standaard) en klittenband van Scapino.
https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-kinderen/home-kinderen-schoenen/home-kinderen-schoenen-sneakers/00003001617533/Court*Borough*LOW.prod?filter-brand=nike&_=1536046199660&fromCategoryDetail=true&positionInList=33 deze hebben ze ook, met nog een bandje klittenband bovenaan erbij. Ook in grotere maten te krijgen (moet je even op de site kijken).
Je moet de veters aan 1 stuk nemen. Die kleine dingen zijn idd waardeloos, maar de lange veters werken perfect.
Mijn jongste dochter en ik hebben (precies dezelfde ) sneakers van de decathlon, met elastieken veters en klittenband bovenaan. Zoiets: https://www.decathlon.nl/p/kindersneakers-protect-140/_/R-p-145010?mc=8367997&c=ZWART
Britisch Knights heeft ook elastieken veters en een klittenbandje. Hier de favoriete schoenen van zoonlief.
Nike, adidas. Vooral de wat kleinere maten. Mijn zoon wil juist echte veters omdat je die wat strakker dicht kan doen.