Mijn dochter van 3,5 was hele tijd zindelijk zelfs nachts. Nu sinds 2 maanden poept ze steeds in de onderbroek. Eerst dachten we dat het misschien kwam omdat dat ze opeens haar papa en mama moest delen met haar broertje van 9 maanden. Daarom zijn we veel dingen met haar alleen gaan doen zonder haar broertje. Het heeft alleen niet gewerkt.. niks werkt. Boos worden niet. rustig blijven niet. Beloning met stickers plakken werkt niet. Ben inmiddels een beetje einde raad.. Helpen jullie misschien tips of ideeën?
Geen idee eigenlijk. Het is wel soms wel dun. Hoe kan ik dat uitsluiten? Afspraak maken bij de huisarts?
Ik zou ff bellen met de huisarts idd. Gewoon overleggen. Juist dat dunne kan komen omdat de verstopping in de weg zit en dat dunne erlangs kan.
Dan ga ik dat morgen eens even doen. Kijken wat hun zeggen. Het is vervelend voor ons maar helemaal voor onze dochter
Ze vindt het wel vervelend dat het in de onderbroek gebeurd.. maar ze kan ook rust er mee blijven rond lopen tot dat wij zeggen van kom we gaan het schoonmaken.. is een beetje dubbel Ze kan ons wel precies vertellen waar het dan eigenlijk wel moet en dat het vies is in de onderbroek.. maar daar houdt het ook bij op
Google even op overloopdiarree. Mijn zoontje van 4 heeft dat sinds een half jaar. Voor vragen mag je me een pb sturen
Succes! Mag ik je een tip geven, als je forlax (macrogol) krijgt 4 mg en je merkt geen verschil of nog niet voldoende , dan kan je ook twee zakjes geven ipv 1. Zakjes zijn 4mg. Het verschil merk je binnen een paar dagen. Dat merkte wij niet en na een hele tijd aanmodderen ( de huisarts in opleiding nam het probleem niet serieus en voelde mij niet gesteund) bij de kindergeneeskunde een afspraak gehad, heb nu zakjes van 10 mg en die hebben wel de goede uitwerking op zijn darmen.
Gistere ochtend werd mijn dochter huilend en gillend van de pijn wakker. Ze kon niet eens meer lopen. Om 8 uur meteen de dokter gebeld en mochten langs komen.. Ze heeft inderdaad een verstopping.. We hebben nu forlax zakjes gekregen.. moeten 2x keer per dag een zakje doen.. we zouden binnen 2 dagen al verandering moeten zien. En moet maandag even urine inleveren omdat ze misschien vermoeden heeft van blaasontsteking