Ik ben voor het voorjaar op zoek naar leuke sneakers. Alleen heb ik al heel lang geen sneakers voor mezelf gekocht dus ben er niet meer zo in thuis. Ook is het ondertussen een stuk belangrijker voor me geworden dat schoenen echt lekker lopen en een goed voetbed hebben. Anders krijg ik snel last van mijn rug. Hier zitten altijd dames met een leuke smaak dus, wie heeft er tips?
Ik loop standaard op Nike of Cruijff schoenen heb nu mickael kors sneakers maar deze zijn echt een stuk minder soepel en lopen dus duidelijk minder lekker
Sneaker van Ecco zitten heel lekker, mwt een soepel en ondersteunend voetbed. Alleen je moet echt zoeken naar een niet al te bejaard model. Ze hebben wel een paar moderne modellen, hoor. Laat je niet afschrikken door wat je in eerste instantie op de website ziet. Verder heeft Gabor een fijn voetbed. Ze gebruiken ook wat chiquere materialen, zoals suède en nubuk. Ik loop zelf heel fijn op Converse All Stars, maar die ondersteunen helemaal niet.
Converse All Stars zweer ik bij. Heeft even geduurd voordat ze echt lekker zaten, en nu kan ik echt niet meer zonder
Ik heb adidas allstars en mustang sneakers. Zitten beide goddelijk! Puma sneakers vind ik ook tof. Dus die kan ik ook aanraden
Puma's zitten bij mij lekker en geven geen pijn aan mijn rug, maar ik ga er vanuit dat het iets persoonlijks is
Ik heb nikes en sketchers gepast.. het is dat ik ze niet zo leuk vond maar die sketchers zaten wel goddelijk met de binnenzool van memory foam!
Die zijn echt vet leuk! Adidas Vans Nike New Balance Puma Allemaal comfortabele en stevige sneakers. Ik zou een sneaker store binnenwandelen en gaan passen
Sketchers hebben ook een lekker voetbed inderdaad! Maar best wijd. Ik heb een paar maar schuif de hele tijd op en neer in de breedte. Zo'n sneakers met plateauzolen kunnen heel stug zijn met de afwikkeling van de voet, omdat de dikte van die zool meer weerstand biedt. Ben benieuwd hoe dat is met Puma.
Ik heb puma's die heerlijk zitten (alleen geen plateauzool). Verder vind ik mijn allstars ook prima lopen. Mijn adidas superstar juist wat minder.
Ik kan moeilijk op sneakers lopen omdat ze meeste een slecht voetbed hebben en in dan last van rug en voeten krijg. Via vai sneakers hebben een fijn voetbed en daar kan ik heerlijk en lang op lopen. Alleen heet winter model met de plato zolen vind ik niet lekker lopen.
Nike Air Max. Heb ze nu al 2 jaar, hebben al heel wat festivals in de bagger overleefd en zknn nog steeds mooi
Ik vind alle adidas met dat foam ook heerlijk zitten. En idd all stars. Eigenlijk vind ik alle sneakers lekker zitten/lopen. Dus aan mij heb je niks. Misschien een paar passen in de winkel of bestellen via zalando oid en terugsturen wat niet zo fijn zit?
Hier sketchers. maar wel neutrale kleuren dus geheel zwart en geheel groen. Die bont gekleurde zijn niet mijn ding. Adidas vind ik vreselijk zitten. Nike vind ik ook fijn maar die draag ik met een losse foam zool erin (te koop bij van haren) New balance is veel te smal hier
Hier meestal puma's. Allstars nooit goed op kunnen lopen. Nike is voor mij vaak te smal, sketchers te breed. Oja, en de suede versie, die gaan snel naar je voet staan.