Dames,ik ben 2 dagen geleden ten huwelijk gevraagd.Wie heeft er online een trouwjurk gekocht en wat was je ervaring daarmee??Alvast bedankt.
Gefeliciteerd, Ik persoonlijk ging liever naar een winkel. Alles word mooi op maat gemaakt. Kom je aan word het vermaakt, val je af word dat vermaakt. zou toch zonde zijn als je op je dag of met een hobbezak of als een rollade rond loopt. Ook is het fijn dat je meteen de stof kunt bekijken en het model kunt passen soms denk je iets geweldig te vinden maar staat het voor geen ene meter Geen idee wat voor jurk je wilt natuurlijk, maar bij een strakker model zou ik toch zeker kiezen voor een winkel, tegenwoordig hoeft het ook daar helemaal niet meer duur te zijn (als dat de reden is dat je via internet gaat shoppen).
Ja ik viamarktplaats.. Ivm zwangerschap moest ik een positiekleding hebben en vond deze dus daar. Het is er 1 van light in the box. Goeie ervaring mee gehad, paste perfect.. Hoefde die aangepast te worden en een mooie prijs betaald voor die ene keer dat ik hem aan had 😉
Ga in een winkel modellen passen en als je weet wat je maat/model is ga dan kijken of je iets kunt vinden op marktplaats/internet. Zelf heb ik de jurk in een winkel gekocht, omdat er vaak echt wel iets vermaakt moet worden, bijv. Rond de cup/borstpartij en de lengte. Oja en gefeliciteerd! Veel plezier met alle voorbereidingen!
De ervaring zelf is ook zo leuk vind ik. Het passen in de winkel en alles er om heen. Je kunt ook een jurk huren. Die worden ook vermaakt voor jouw lichaam en je betaald maar een schijntje.
Ik zag pas dit artikel langskomen... Hilarisch: dit is de reden waarom je je trouwjurk niet online moet kopen - Ze.nl - Hét online magazine voor vrouwen! Goed kijken dus of je hem eventueel terug kan sturen
haha oeps gitaartje! Ik zou nooit een trouwjurk online kopen.. bepaalde modellen zitten gewoon niet mooi ( terwijl t plaatje heel leuk lijkt) mijn trouwjurk heb ik wel op MP gekocht, maar wel wezen passen. (staat te koop mocht je interesse hebben )
Mijn collega heeft haar jurk via een site besteld. Deze werd in China gemaakt. Zij is eerst jurken hier gaan passen en toen ze DE jurk had gevonden heeft ze hier foto's van gemaakt. Ze willen dan van alle hoeken een foto hebben zodat ze dese zo goed mogelijk kunnen namaken. Verder moest ze ook al haar maten, van top tot teen, doorgeven. Ook hielden ze haar met foto's op de hoogte van het resultaat en ik moet zeggen het was ook een plaatje! Ze heeft hier echt honderden euro's mee bespaard. Maar ze heeft ook echt een prachtlijf. Zelf zou ik het niet zo snel doen. Je zult echt je figuur en gewicht etc in de gaten moeten houden. Eerst zul je sowieso moeten bekijken wat jou wel en niet staat. Je kan nog vol voor een bepaalde jurk gaan, maar dan er achter komen dat deze je helemaal niet staat.
Gefeliciteerd! Ik had mijn jurk van Pronovias in de opruiming /outlet. Deze werd wel helemaal op maat gemaakt. Goede service. Persoonlijk zou ik zoiets zoeken. Dan kun je ook verschillende jurken passen. Eerst iets in de winkel passen en dan op Marktplaats zoeken, vind ik ook een goede tip.
Ik bij de Otto paste prima en precies zoals ik wilde Tip in China kun je via aliexpres hele goedkope vinden houdt wel even rekening mee dat de maten geen Hollandse afmetingen zijn zeg maar
Nee, dat zou ik nooit doen. Kan me nog goed herinneren dat rond de tijd dat ik ging trouwen er een ik ga trouwen hyves was. Daar was ook een vrouw die online een jurk had besteld. Redelijk vlak voor de bruiloft kreeg ze de jurk binnen die was te kort. Toen met spoed een nieuwe die kwam ongeveer 3 dagen voor de trouwdag binnen. Nou... echt een zacht gele jurk hadden ze er van gemaakt met iets gele bloemen erop. LELIJK!!! Echt om te kotsen... Er zijn genoeg zaken waar je oudere modellen jurken kan kopen voor een schappelijke prijs.
Gefeliciteerd! Ik heb mijn trouwjurk bijna vier jaar geleden bij Heine besteld, pastte perfect en was ook nog eens mooi Nu na al die jaren nog steeds mooi. Ik heb er rond de 300 euro voor betaald.
Ja, want was te kort dag voor nog een ander. Ze was er Siep ongelukkig mee. Hier blijkt maar weer goedkoop is duurkoop. Je zou zo je trouwdag maar ingaan. Het was ook niet een beetje lelijk maar echt heel lelijk. Vreselijk ouderwets zag het eruit.
Ik zou hem niet online kopen. Ik had modellen in gedachte die mij niet stonden en daarnaast luisterde het op maat maken nogal nauw. Maar het is aan jezelf wat je daarin belangrijk vindt...
Ik heb er wel eentje online gekocht. Maten gevraagd (vooral lengte voor mij belangrijk omdat 1.81 ben en niet een te korte jurk wil , vermaken in breedte kan evt een hele handige (schoon)moeder wel) en voor dat geld 75 in de opruiming van een echte winkel toch de gok gewaagd. Ben er echt heel blij mee!
Wow, dan baal je flink! Heb wel eens zulke nachtmerries gehad vlak voor mijn trouwjurk. Trouwens bij een boetiek zegt het ook niet alles. Mijn jurk was perfect, maar toen ik een aandeed bleek het satijn aan de voorkant los te laten. Had hem twee dagen daarvoor nog aangehad. Heel slecht. Gelukkig viel het niet zo op. (Misschien wel een teken, want ben inmiddels gescheiden )
Ik had mijn trouwjurk van eBay. Hij werd helemaal op maat gemaakt, het was ook echt dikke/stevige en mooie stof. In totaal was ik 125 euro kwijt inclusief verzenden, in mijn geval dus echt waar voor m'n geld. Ik denk dat je gewoon geluk moet hebben, want ik heb ook weleens een trouwjurk uit een boetiek gezien wat wel van die goedkope carnavalsstof gemaakt leek te zijn.