Pfff ff klagen! Normaal ben ik snachts niet uit mn bed te houden. En sochtends er niet uit te krijgen Maar ik ben verkouden met een fikse verstopte neus(sinds 23:00) en jawel...mijn neusspray is op Ik heb 3 pogingen gedaan tot slapen maar het word niks. Nu is nog 1 neusgat open, maar zodra ik ga liggen slaat alles dicht. Ik heb zoutoplossingen van alle sterktes gemaakt en niks komt er doorheen Ik word zo panisch als ik niet door mn neus kan ademen, heel onrustig. En ik ben zo moeeeeeee, ik kan wel janken! Maarja dat doe ik maar niet want dan zit alles straks helemaal potdicht! Als ik het goed heb gaat de trekpleister over 2 uur en 20min open dus ik hoop mezelf een beetje te kunnen vermaken nog. Dan ga ik straks wel slapen!
Nog 1 uur en 50 minuten tot de apotheek open gaat! Ik verveel me, ben moe,voel me beroerd en wil slapen!!!!! Oh en ik wil dat mn neus open gaat
Miss een beetje laat, maar is er geen nachtapotheek in de buurt? Hier is die bij het ziekenhuis, vlakbij mijn huis, ben er snachts wel vaker geweest. Voor neusspray of anti-maagzuurspul. Anyway, succes!! Ga straks maar lekker slapen dan!
De nachtapotheek zit in een andere plaats helaas. Ik heb geen rijbewijs en mn vriend ga ik er niet voor op pad sturen. Nog 5kwartier tot de apotheek open gaat!
Grrrr nog 45min totdat de trekpleister open gaat...was vergeten dat het zaterdag is, dan is de apotheek pas om 11:00 open! Oh wat zal ik blij zijn als mn neus straks open is en ik nog ffies een paar uur kan slapen. Thank god!!! Dat het weekend is en vriendlief thuis is om zich met mn kleine boef bezig te houden. Maar manmanman...wat kun je je beroerd voelen zo zeg
En koop meteen een extra flesje voor de volgende keer, mocht je opeens weer last krijgen, heb je die alvast in de kast staan . Beterschap!
Voor een verstopte neus helpt een ajuin in stukken gesneden naast je bed leggen ook heel goed. Dat deden we thuis als kind al en nu doe ik het nog steeds, want met zwanger zijn kan ik mijn neusspray niet gebruiken... Hopelijk voel je je al wat beter en heb je al wat kunnen slapen.
Dat doe ik ook altijd. Om de ellende van ts te voorkomen. Je kan je zo beroerd voelen van een verkoudheid vooral snachts. Zo vervelend als je in je slaap ineens snot voelt lopen tot op je lip of dat je wakker wordt soppend in het kwijl omdat je met mond open moet slapen. Of dat je juist wakker wordt met een hele droge mond. Beterschap en hopelijk lig je nu heerlijk te slapen
Meiden bedankt, ik lag idd vanaf kwart voor 9 lekker te slapen. Mn kleine vent is net wakker geworden en mn vriend is ff weg dus ik moest eruit. Maar beter ook anders slaap ik komende nacht weer niet Maar jemig wat kun je je beroerd voelen van een verkoudheid zeg!