Ik heb net alle kerstspullen weer naar de kelder gebracht. Maar wat doen jullie met de gekregen kerstkaarten? Bewaren jullie die, of gooien jullie die weg? Ik bewaar alleen maar de "speciale", met bijvoorbeeld een lieve tekst erin, of die van alle opa's en oma's (die van ons).
Ik heb de neiging ze te bewaren en alleen die een kaart te sturen volgend jaar. We hebben namelijk 38 kaarten verstuurd en er maar 15 terug gekregen. De groeten hoor, ik blijf niet bezig
Ik schrijf zo ie zo op van wie ik een kaart heb gehad. en naar wie ik hem stuur. en vergelijk dit dan. zit er iemand tussen waar ik niks van heb gehad. kijk ik bij vorig jaar is het dan ook zo. oke Dit jaar geen kaart dus. en ik bewaar de foto kaarten en hele speciale zekker
ik heb ze de dag na kerst al weggepleurd. was het helemaal zat hahaha. alleen de hele mooie van disney die plurkie heeft gehad van dr opa en oma gaan in het plakboek hahaha
ik steek ze in mijn kast in een map waar ik alle kaartjes instop. en dan volgend jaar zie ik ze en gooi ik ze waarschijnlijk weg
Wij bewaren altijd alleen de kaarten die bijzonder voor ons zijn. Nu hebben we nog de kerstkaarten van de overleden ouders van mijn man bijvoorbeeld. de rest mik ik gewoon weg.
Hier bewaren ook alleen de bijzondere kaarten, die liggen in een laatje, maar verder doen we er eigenlijk ook niks mee. Ik hou ook een lijst bij van wie we kaarten hebben gekregen, maar wij sturen nog wel kaarten naar mensen van wie wij er geen hebben gekregen, want wij kennen ook wel wat mensen die überhaupt niet aan kerstkaarten doen.
Hier gooit de postbode ze in de brievenbus, iemand van ons maakt ze open, legt ze op een stapeltje op de kast, wanneer we ze dan beide gezien hebben gaan ze weer de oud papier bak in.
Weg ermee... Wij hebben dit jaar in onze kaartjes aangegeven dat het de laatste keer was dat wij kaarten stuurden, dus volgend jaar zullen we er (hopelijk) een stuk minder krijgen. Vind het zo zonde allemaal.
1 dag na de kerst al? als ik kerstkaarten krijg dan hang ik ze eerst op, dit jaar aan de deur met touw. En als de kerstboom weggaat (= volgende week of zo) dan pleur ik ook de kaarten allemaal weg bij het oud papier.
Haha ! Hier zelfs ruim voor de kerst al, vaak op de dag dat ze bezorgd zijn zelfs. Hebben dan ook werkelijk helemaal niets met kerst en wij sturen zelf ook alleen een kaartje naar onze eigen opa/oma, naar onze ouders en naar mijn schoonbroer&vriendin. Verder niet, en dat weet iedereen ook, en toch ieder jaar weer een berg van die kaarten, of berg, geloof een stuk of 30, dus vind ik een berg gezien we zelf niks sturen.
Juist, zo doen wij dat ook! Door de economische crisis ben ik onlangs mijn leuke baan kwijtgeraakt. Ik werkte op een klein kantoortje met 2 lieve collega's. Ik heb nu bijvoorbeeld een kerstkaartje van een van mijn collega's gekregen waarin hij schrijft dat hij hoopt dat ik gauw een leuke baan weer mag vinden en dat hij hoopt dat onze wens (een kindje dus) in 2010 uit mag komen. Dit lieve kaartje bewaar ik dus in elk geval. Verder heb ik een zelfgemaakt kerstkaartje van een van mijn zusjes gekregen waarop haar zoontje van 7 maanden staat. Die bewaar ik dus ook.