Wat is een goede babyfoon?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Katelynn, 25 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katelynn

Katelynn Bekend lid

11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    Hoi dames ,

Zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar een babyfoon , ons meisje heeft vanaf het begin met de deur open geslapen op haar eigen kamer maar word als man in de ochtend doucht toch wakker (04.30). Wij willen dus haar deur dicht doen maar dan wel met een goede babyfoon bij ons op de kamer.

Er is alleen zo ontzettend veel keuze en ik zie door de bomen het bos niet meer :roflmao:! Ik kom er dus echt niet uit.

Alle tips zijn welkom , budget hebben we verder niet.

Er hoeft niet persee een camera op te zitten , als het geluid maar goed is zonder gekraak :thumup:

2. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Wij hebben de Luvion Essential met camera, werkt perfect in huis! Goed beeld en goed geluid. Voor langere afstanden is deze alleen minder geschikt (achterin de tuin of bij buren redt hij niet) daarvoor hebben we een babyfoon zonder camera, maar is het geluid ook veel slechter van

3. Katelynn

Katelynn Bekend lid

11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    @Loes33 ik ga hem opzoeken dank je wel :thumup:

De afstand is niet zo van belang dat scheelt alweer , het niet kraken is van groter belang haha.

4. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Wij hebben ook de Luvion Essential, ben er heel blij mee. Zeker omdat dochter vaak geen geluid maakt als ze wakker is, die kan rustig nog een uur stil in bed liggen met haar knuffel spelen, kan ik af en toe even kijken hoe het ervoor staat. Voor baby 2 komt weer dezelfde in huis denk ik!

Katelynn vindt dit leuk.
  5. Pien86

Pien86 Bekend lid

3 sep 2018
    710
    686
    93
    Vrouw
    Wij hebben die ook en ben heel tevreden! Helemaal achterin de tuin doet ie bij ons prima (meer dan 50 meter diep), maar bij de buren die dichterbij zijn slaapkamer zitten juist niet, door muren heen kan ie minder ver. Verder een heel fijn ding!

6. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Ik heb de Luvion Essential Plus, deze camera kun je op afstand bewegen. Vind het echt ideaal. Zou hem zo weer kopen :)

Katelynn vindt dit leuk.
  7. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Wij hebben de Alecto DB-88. Er zit geen camera op, maar het geluid is erg goed.

Katelynn vindt dit leuk.
  8. Goldrose

Goldrose Actief lid

4 feb 2017
    326
    197
    43
    Wij hadden een beetje dezelfde eisen:
    - camera niet noodzakelijk
    - goed geluid zonder kraken
    - redelijke afstand

We zijn uiteindelijk gegaan voor deze:
    https://www.bol.com/nl/p/philips-scd723-26/9200000094417081/

Baby is nog niet geboren dus nog niet uitgebreid getest, maar wel zelf even getest natuurlijk. Wij zijn de tevreden en de reviews zijn ook goed.

Katelynn vindt dit leuk.
  9. Sisati

Sisati Actief lid

9 feb 2019
    360
    640
    93
    Vrouw
    Wij hebben de Philips babyfoon met camera. Als hij het doet dan werkt hij perfect. Maar al 2x na een jaar dat deze niet meer goed oplaad en uitvalt ondanks dat hij aan het stroom valt. De eerste keer toen we dit probleem hadden hebben wij een nieuwe gekregen van Philips. Nu dit al voor de tweede keer gebeurd zeggen ze doodleuk dat dit niet meer onder de garantie valt, want garantie is alleen geldig op het eerste product? Wel een kortingscode van Philips gekregen voor aanschaf nieuwe babyfoon. Maar vertrouwen dat de volgende niet weer na een jaar kapot gaat doen we niet..

Katelynn vindt dit leuk.
  10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113

Deel Deze Pagina