Bij mijn zoontje blijven alleen van prenatal goed zitten. Zijn grijs-wit gestreept met een lange witte rand/boord.
Yup. Hier ook kruidvat. Ideaal zijn ze. Overigens ook één van de weinige merken die antislipsokjes in kleine maten heeft
Van de action vond ik altijd wel fijn inderdaad, of bambino bij de jongens. Nu ook wel bambino (kruidvat).
Heb altijd de sokken van de Hema. Die hebben een omslag maar die sla ik dus omhoog en dan zijn het kniekousen zeg maar dan legging/broekje eroverheen
Ik heb ze bij Ziloen vandaan. Had er ooit van gehoord omdat mijn oma's die vroeger gebruikten. En toen kwam ik ze bij Ziloen per toeval tegen en zag het er zo handig en lekker warm uit dat ik ze kocht en meteen enthousiast was na gebruik. Ik had eerst Noppies, die zakten altijd af, en Bambino, die werken hier ook wel, maar gaan toch ook uit na een tijdje. Wat ik in de winter vaak doe is een (wollen) maillot onder een broekje. Dan heb je het sokkenprobleem niet.
Geen last van, had ze in het donkerblauw en wit en 1 van beide kleuren kwam altijd terug in de kleding