Nog even een andere tip: Ik had voor mijn dochtertje altijd kniekousen van frendz van v&d. Nu wellicht een beetje warm, maar die zijn super!
Hier worden Bambino-sokjes meteen uitgetrappeld. Dus voor mij geen Bambino. De Hema-sokjes bleven altijd het beste zitten, alleen nu is ze uit de 0-6 maanden gegroeid (hieltje zit halverwege voetje) en een maatje grotertrappelt ze ook uit. Dus ik ben ook weer op zoek naar de beste sok!
Je kunt ook een wat dikker stokje over een dunne heen doen. Blijft perfect zitten. Je hebt sock on voor leeftijd van 0-6 maand en van 6-12 maand. Heb je de grotere al eens geprobeerd dan? Ik heb ze ook, de kleine maat nog steeds en vindt ze geweldig.
Naast bambino ( ) ben ik nu ook fan van zeeman sokjes, die met leuke printjes, die blijven ook zeer goed aan. De leuke sokjes van de hema zijn daarintegen een drama.
Ik zweer bij bambino, vanaf de geboorte draagt mijn zoontje deze en er zijn zo goed als nooit sokjes uitgegaan. Nadeel is dat ze voor de winter te kort zijn. Dat vind ik dan.
Mijn zoontje is vrij bewegelijk maar heb nog geen sokken ergenissen mee gemaakt. Ik heb ook werkelijk overal sokken van. Hema, Bambino, Noppies, babydump. Een allegaartje aan sokken, maar zo heb ik wel bij elk setje bijpassende sokken