hey ik gebruik nog maar pas de nuvaring(nu ong twee weken en een half) ik ga nu pas werken en doe kassa en dat is zeer vervelend omdat ik de nuvaring altijd voel zitten(ik krijg ze nooit tegooi in ze komt steeds een beetje terug waardoor je ze voelt zitten) nu heb ik ze gisteren en eergisteren tijdens het werken uigedaan en derna terug ingestoken.vandaag heb ik vrij dus ze steekt nog steeds in. ik vroeg me af of dit kwaad kan,ik heb geen seks gehad deze week en maar twee keer vorige week. dus ik denk niet aan zwangerschap maar ik vroeg me af of ik vandaag nog veilig ben en of de nuvaring nog werkt nadat ik ze twee dagen zo een acht uur heb uitgedaan.... groetjes amy ps ik verkoop de overige twee (nieuw verpakte)nuvaringen omdat ik iets anders ga nemen dus als iemand ze wil kopen...verzenden is gratis.
Het kan geen kwaad dat de nuvaring eruit gehaald wordt, maar als ik me niet vergis, mag hij er niet langer dan 3uur na elkaar eruit. Dus ik ga ervan uit dat hij nu niet meer 100% betrouwbaar is.
Nuvaring mag niet langer dan 3 uur uit gedaan worden. Langer dan 3 uur is geen 100 Procent betrouwbaarheid meer. Vervelend dat je hem voelt zitten. Ik draag hem nu bijna 2 weken maar geen moment voel ik hem zitten. Tot nu toe een ideaal voorbehoedsmiddel.