Aan de pil, maar niet ongi... :S

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Schijndelsvolk, 1 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey meiden,

Ik zit met het volgende en hoop dat jullie me meer kunnen vertellen/geruststellen...

Ik slik de vervanger van de microgynon30 en stop op vrijdags met de pil... Vorige keer werd ik pas op woensdag ongi... Nu ben ik afgelopen vrijdag weer gestopt en tot nu toe is er nog steeds niks te bekennen van een naderende ongi :( en dat terwijl ik voor de zwangerschap op vrijdags stopte met de pil... ik dan zondag of maandag ongi werd... (wel een andere pil dan ik nu heb)

Wat zou dit kunnen zijn? leeft mijn lichaam een eigen leventje wat m'n cyclus betreft, dat de pil zijn werk niet goed doet... of zou ik gewoon een maand overslaan? Ik heb al een test gedaan om te kijken of ik niet zwanger ben, maar de test geeft (gelukkig) negatief aan... (zit er nu nog eventjes niet op te wachten om zwanger te worden/zijn... begrijp me niet verkeerd, als het zo zou zijn dan is het net zo goed welkom hoor)

En moet ik nu zaterdag gewoon weer beginnen met de pil ook al ben ik dan nog niet (of net) ongi?

Hopelijk kunnen jullie me helpen...

Dikke kus Joy en Jayden

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Joyce, als het je eerste strip is, zou dit best kunne nhoor dat je hormoonhuishouding wat van slag is, waardoor je neit vloeit.

Je meot gewoon weer met de volgende strip beginnen op de dag dat je anders ook zou doen.

3. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Dit is nu de 3de maand dat ik met de pil bezig was, zou nu dus met maand 4 beginnen...

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    je kunt natuulk altijd je HA even bellen maar ik denk dat je gewoon weer meot gaan slikken op het moment dat je anders ook zou doen.

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    op verzoek van Joyce gesloten.

Deel Deze Pagina