Hier een paar jasjes. Een winddicht jasje met fleece gevoerd, een echt dun zomerjasje en twee spijkerjasjes, een blauwe en witte en drie bodywarmers die ik dus ook combineer met een spijkerjasje. Verder nog een paar vestjes zowel gebreid als van katoen en sweatstof.
Ik heb een beige trenchcoat gekocht voor de mooi en ik heb nog een zelfgeknipte fleece car seat poncho, uiteraard voor in de auto vanwege de veiligheid. Ik verwacht alleen niet zo veel van zomerjassen. Ik draag ze zelf maar heel kort. Eigenlijk vooral om wat sneller je leuke nieuwe zomerkleding te kunnen dragen, terwijl het eigenlijk nog iets te koud is.
Ik heb voor mijn dochter 2 zomerjassen gekocht. Eén voor 'gewoon' (de roze) en de ander voor als het regenachtig is. Net als hierboven verwacht ik niet zo veel van zomerjassen, draag ze inderdaad zelf ook kort, doe liever een vestje ofzo aan. Heb er voor mijn dochter wel 2 gekocht, maar gewoon bij de Wibra en Zeeman, dus niet veel geld aan uitgegeven. Des al niet te min vind ik ze beide toch erg leuk Edit: zie dat niet allebei de foto's even goed naar voren komen, maar ter idee ze toch even toegevoegd.
Deze drie. Maar ik schuif de jasjes van de oudste altijd door. Dus in totaal hebben ze nu alle drie 2/3 jasjes.