Misschien een beetje stomme vraag maar wat is nou het verschil tussen een buggy en de wandelwagen??? Mijn kinderwagen (mutsy slider) kan ik ombouwen tot wandelwagen zoals denk ik de meeste kinderwagens. Is een buggy vooral handig omdat hij zo compact is???
Ik vind een buggy makkelijker omdat hij erg compact is en ik zelf een kinderwagen had die erg lomp inklapte en nog erg groot was. Helemaal nu mijn zoontje 2,5 is is zo'n makkelijk snel in en uitklap buggytje erg makkelijk vooral voor even mee te nemen op de fiets of als je ergens naar toe gaat (bijv pretpark/dierentuin) Ook is een buggy een heel stuk lichter dan een kinderwagen over het algemeen
Ik vind een buggy echt vreselijk. Met die kleine wieltjes blijf je achter elke stoeptegel haken, en als je door het zand heen moet omdat ze ergens aan de weg aan het werken zijn kom je helemaal niet vooruit Sommige buggy's hebben ook geen ligstand, ik zag laatst nog iemand in de stad lopen die de buggy alleen op de 2 achterwielen liet rijden, en de voorste wielen omhoog trok, zodat haar kindje toch kon liggen
Wandelwagen wandeld veel beter dan een buggy, omdat mijn wandelwagen luchtbanden heeft en de buggy niet. maar de buggy is veel compacter en kan zo mee in de auto of mee op de fiets. Vooral makkelijk als je even naar de winkel gaat o.i.d. Maar voor wandelingen pak ik altijd de wandelwagen.
Ik gebruik hem juist graag maar ik bleef pas ook steken omdat ze aan de weg aan het werk waren. Was een heel stuk dus toen heb ik de buggy met kind en al maar onder mijn arm genomen, zag je die werklui kijken Werd gek van dat gesleep. Maar nou nog even antwoord op het topic. De grote wandelwagen is vaak wat comfortabeler. Maar ik vind een buggy ideaal voor als je op vakantie ga, anders pas alles niet in de auto of inderdaad mee op de fiets te nemen.
een buggy is compacter als een wandelwagen, dus makkelijk mee te nemen, vaak ook op de fiets. een wandelwagen is comfortabeler. Je hebt veel meer vering en is beter geschikt voor lange als je lange afstanden af legt
Wij hebben allebei. Een wandelwagen (quinny speedi xs) en een goedkopie buggy. Die wandelwagen is een stuk steviger en stabieler dan de buggy. Ook kan de rug beter versteld worden. Maar hij is wel weer groter. ingeklapt en uitgevouwen. De buggy neem ik mee op mijn fiets als ik eventjes een boodschap in de stad moet doen. Maar de kinderwagen gaan in de auto als ik een middag ga winkelen. Maar deze buggy is echt de goedkoopste soort. Er zijn wel beter buggy's te koop die een wandelwagen wel kunnen vervangen. Maar dan ben je ook meer dan een paar tientjes kwijt.
Ik ben laatst met me wandelwagen in de stad geweest en dat is niet handig in winkels met smalle paden kan ik je zeggen... Wij hebben beide, dus een combiwagen (Van Mutsy) en een buggy.