Lage rugpijn, wat kan je er tegen doen?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Vicki1991, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    Lage rugpijn, al vanaf gister avond. Het werd vanochtend wat minder maar is weer keihard terug vanavond :( HEeft iemand hier trucjes of tips voor? ik ben 21weken zwanger en voel echt heel groot al haha.
    HEb al een warme douche gehad dat helpt wel maar voor heel even en dan komt de pijn terug ook zit ik op verschillende stoelen en kussens en helpt het ook niet... :(

Hopen dat ik vanavond kan slapen, gister stoort het mijn slaap niet maar vandaag zo weinig gedaan door de pijn, vind ik wel zonde want nu heb ik weer een drukke werk week voor me!

2. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Paracetamolletje en morgen een bekkenfysio bellen

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    idd bekken fysio raadplegen. En voor nu, warm houden, kruikje erop en proberen zo ontspannen mogelijk te gaan zitten/liggen.

4. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Koop een kersenpit kussentje die je op kan warmen in de magnetron doet echt wonderen hier last van buik en rugpijn :) en kan nu beter slapen :)

5. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Warm douchen of een kruikje is t enige wat bij mij helpt ;)

6. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    heb de hele dag gewerkt vandaag en het pijn is nu minder. Als ik lig of lekker zit dan is het weg ik heb het alleen met lopen of verkeerd zitten op het werk.
    Thuis niet zo een last van, vanavond kijken of manlief me een massage wil geven en kijken of dat helpt

Dankjewel voor de tipjes meiden!

7. Ior

Ior Niet meer actief

inderdaad, ff een massage, en warm houden. Lekker een kruik maken voor jezelf. Succes. Hopelijk ben je er snel weer vanaf.

Deel Deze Pagina