Lage rugpijn, al vanaf gister avond. Het werd vanochtend wat minder maar is weer keihard terug vanavond HEeft iemand hier trucjes of tips voor? ik ben 21weken zwanger en voel echt heel groot al haha. HEb al een warme douche gehad dat helpt wel maar voor heel even en dan komt de pijn terug ook zit ik op verschillende stoelen en kussens en helpt het ook niet... Hopen dat ik vanavond kan slapen, gister stoort het mijn slaap niet maar vandaag zo weinig gedaan door de pijn, vind ik wel zonde want nu heb ik weer een drukke werk week voor me!
idd bekken fysio raadplegen. En voor nu, warm houden, kruikje erop en proberen zo ontspannen mogelijk te gaan zitten/liggen.
Koop een kersenpit kussentje die je op kan warmen in de magnetron doet echt wonderen hier last van buik en rugpijn en kan nu beter slapen
heb de hele dag gewerkt vandaag en het pijn is nu minder. Als ik lig of lekker zit dan is het weg ik heb het alleen met lopen of verkeerd zitten op het werk. Thuis niet zo een last van, vanavond kijken of manlief me een massage wil geven en kijken of dat helpt Dankjewel voor de tipjes meiden!
inderdaad, ff een massage, en warm houden. Lekker een kruik maken voor jezelf. Succes. Hopelijk ben je er snel weer vanaf.