Reactie of slechts darmen die moeten wennen???

Discussion in 'Voeding' started by loesjej, Nov 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loesjej

loesjej Actief lid

Dec 12, 2008
    416
    0
    0
    Uk heeft koemelkallergie. Onlangs begonnen met introductie van vast voedsel ze vindt er niet veel aan , speelt er mee. Tot nu wortels en broccoli, geen reactie. Nu zijn we ook aan het provoceren en zijn 3 dagen op weg en waren al blij want bij zoon was het binnen een uur duidelijk, vuurrood, uitslag en krijsen.
    Nu vandaag drinkt ze de flessen erg onrustig, veel windjes geen ontlasting en net ligt ze te huilen met opgetrokken knietjes. We hebben bewust deze dagen geen bijvoeding gegeven want kan me voorstellen dat darmen ook moeten wennen aan vast voedsel.

Nu vraag ik me af, reageren de darmen nu op andere melk?en moeten we even doorzetten om te zien of dat het geval is? Of is het een dusdanige reactie dat we moeten stoppen met de provocatietest??

Wie is hie bekend mee!?!!

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Lijkt mij een reactie, maar zeker weten doe je het niet. Sommige kinderen reageren pas na een dag of 2, 3 op koemelk.

Ik zou nu niet doorzetten, maar eerst minstens een weekje oude vertrouwde voeding geven. En pas als alles rustig is weer met iets nieuws beginnen of opnieuw provoceren.

Share This Page