iemand die hier ervaring mee heeft? ik weet niet hoe ik haar kan laten stoppen. ze doet het de hele tijd sinds een paar dagen. ik vind het best eng en blijf haar nu 24/7 in de gaten houden. ze is dan de hele tijd aan het kokhalsen en ik moet haar echt afleiden zodat ze stopt. ze heeft ook al een paar keer overgegeven hierdoor.
goed idee. ik heb alleen geen pleisters meer. morgen gelijk kopen. weet iemand hoe dat spul heet wat je op de vingers kan doen bij kinderen om te stoppen met duimen? misschien als pleisters niet lukt dat dat een idee is.
Mijn zoontje deed het ook. Enige wat werkte was hem afleiden. Zdra ik er iets van zei bleef hij maar doorgaan. Dus geen aandacht aan geven, als je het ziet gebeuren afleiden zonder te zeggen niet doen ofzo. Gewoon alsof je niks gezien hebt.
Hier ook zo'n kokhalsje, al sinds ze haar handjes heeft ontdekt (ze is nu 5, 5 mnd). Ik laat het maar gewoon zo, van een beetje kokhalzen krijg je niks en hopelijk komt ze er zelf een keer achter dat het niet zo handig is.. Ik heb zelf nog byt-ex trauma's uit mijn eigen kindertijd, dus dat zou ik haar nooit aandoen, dat spul is echt zo goor en ze proeft het dan ook als ze iets met haar handen eet bijv..