mijn dochter doet telkens haar vinger in der keel.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamazeyad, 10 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

iemand die hier ervaring mee heeft? ik weet niet hoe ik haar kan laten stoppen. ze doet het de hele tijd sinds een paar dagen. ik vind het best eng en blijf haar nu 24/7 in de gaten houden. ze is dan de hele tijd aan het kokhalsen en ik moet haar echt afleiden zodat ze stopt. ze heeft ook al een paar keer overgegeven hierdoor:(.

2. mamaAnna84

31 aug 2013
    50
    0
    0
    full-time mama!
    NULL
    Pleisters om haar vingers doen zodat het vies smaakt misschien? Ik roep maar wat hoor!

3. mamazeyad

goed idee. ik heb alleen geen pleisters meer. morgen gelijk kopen.

weet iemand hoe dat spul heet wat je op de vingers kan doen bij kinderen om te stoppen met duimen? misschien als pleisters niet lukt dat dat een idee is.

4. mamaAnna84

31 aug 2013
    50
    0
    0
    full-time mama!
    NULL
    Byte-X heet dat, kun je idd ook proberen! Succes!

5. mamazeyad

6. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Komen er tanden aan? Hier ws de laatste kiezen en ze zit ook weer met haar vingers in haar mondje.

7. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Mijn zoontje deed het ook. Enige wat werkte was hem afleiden. Zdra ik er iets van zei bleef hij maar doorgaan. Dus geen aandacht aan geven, als je het ziet gebeuren afleiden zonder te zeggen niet doen ofzo. Gewoon alsof je niks gezien hebt.

8. Aylen

Aylen Niet meer actief

Byte-ex misschien... Maar een pleister zou ik niet doen. Die is zo doorgeslikt.

9. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Hier ook zo'n kokhalsje, al sinds ze haar handjes heeft ontdekt (ze is nu 5, 5 mnd). Ik laat het maar gewoon zo, van een beetje kokhalzen krijg je niks en hopelijk komt ze er zelf een keer achter dat het niet zo handig is..

Ik heb zelf nog byt-ex trauma's uit mijn eigen kindertijd, dus dat zou ik haar nooit aandoen, dat spul is echt zo goor en ze proeft het dan ook als ze iets met haar handen eet bijv..

Deel Deze Pagina