Welke SOS polsbandjes die ze onmogelijk af krijgen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Luvv, 11 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Mijn dochter is niet gek op armbandjes e.d. dus ik zoek voor onze vakantie bandjes die ze echt niet af krijgt. Mag dus best voor eenmalig gebruik zijn zoals de ziekenhuisbandjes die je echt moet doorknippen als je m eraf wil hebben. Weten jullie welke ik dan moet hebben??

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik heb ze vd action, het zijn dezelfde bandjes als die van een all in hotel. (Ongeveer dezelfde als ve ziekenhuis) Er zitten verschillende kleuren in een zakje voor ik meen nog geen euro. Je kunt er met een watervaste stift naam en tel nr op kwijt.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Inderdaad, die van de Action moet je echt losknippen.

4. Lentes

Lentes Niet meer actief

Met een goede pen/stift op de hand oid schrijven?
    En dan pleisterspray erover spuiten

5. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als wij de kleuters mee uit namen voor een dagje weg met school, kregen ze allemaal het telefoonnummer van de moeder of de juf op hun arm met een merkstift.

(Tenzij de ouders natuurlijk bezwaar hadden). Dit is altijd goed gegaan.

6. Minki

Minki Actief lid

29 sep 2012
    220
    0
    0
    N-H
    Kettinkje met naam? (Doggytag) volgens mij bij goedgemerkt.nl te krijgen. Werkt hier prima!

7. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Wij hebben ook een dogtag. Onder zijn shirt heeft ie er geen last van. Wij hadden hem in Canada besteld. Nog geen 10 euro inclusief verzenden en binnen een week in huis. Inclusief kettinkje en beschermhoesje naar kleur. Op de dogtag staat zijn naam, geboortedatum, ons beide 06 nummers en zijn bloedgroep.

8. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
  9. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Die van de HEMA zou ik NIET nemen. Ik heb er 2 geprobeerd en beide waren ze na 1 uurtje kwijt. Mijn dochter heeft er niet aangezeten, gewoon verloren...

10. gerlinde

gerlinde Actief lid

13 okt 2010
    179
    2
    18
    waar liggen ze bij de action dan heb ik nooit gezien

11. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Gewoon je 06 op de arm schrijven?

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

pas op met klimmen!!!

Wij gebruiken voor zwembad en strand van die plastic armbandjes (eenmalig gebruik)

en voor het vliegveld, dierentuin, pretpark ed heb ik speciaal T-shirts laten maken.

13. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.628
    113
    Ik schrijf altijd mijn 06-nummer met zwarte stift op zijn armpje. Ziet er vreemd uit, maar blijft iig altijd zitten :)

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik zag ze van de week tussen de carnavalsspullen liggen, niet echt een plaats waar je snel zou zoeken. Die watervaste stiften van zo'n merk (verkopen ze ook bij de Action) werken goed, die van zo'n vaag merk die ze daar ook verkopen, zijn totaal niet watervast.

15. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik heb ook vaak stift/pen gedaan.

Armbandje vond mijn dochter leuk, dus bleef verder ook prima zitten. Ik had zoiets: Polsbandjes bestellen? Bekijk hier de ruime keuze.
    Maar die zijn wel voor hergebruik en uiteindelijk werkte t sluitinkje niet mee zo goed.

Ketting zou ik ook mee uitkijken, dat vind/vond ik eng ivm ergens achter blijven haken.

Deel Deze Pagina