zet je lieverds vandaag in de schijnwerpers. plaats hun foto en vertel wat over ze ps. vanwege de tijd.. ga ik dat wel later vandaag doen
Dit is onze lieve schat Diesel, een amerikaanse stafford van 2 jaar oud ! Ook hij word vandaag flink in het zonnetje gezet ,denk dat als ie vanavond thuis komt hij in zijn mandje ploft er en dan niet meer uit komt Verwen jullie dieren allemaal vandaag want ze verdienen het zo ! fijn weekend !
voor mij geen beginnen aan om al onze dieren hiet neer te zetten wij wonen op het platteland,veel ruimte veel dieren honden,katten ,kippen,konijnen,vogels heel erg gezellig maar wel veel werk het is bij ons altijd dierendag
Ik zet ze hier ook niet neer want heb 2 poezen en 2 ratten en heb net alle foto's van me pc verwijderd. Maar voor alle beesten en huisdieren een hele fijne dierendag!
Ik verwen mijn dieren altijd heb 2 aqauriums met vissen 2 caafjes Kiwi en Bumba 2 valkjes Chicco en Kiwi alleen nu blijkt chicco en vrouwtje hahaha dus misschien over tijdje baby valkjes.
Wij hebben de afgelopen en komende wereld dierendag. 1 van onze katers is nu bijna 5 weken geleden aangereden en verblijft in een bench onder de trap, hij had eengebroken bekken, 1of 2 ruggewervels gekneusd/gescheurd, verlamde staart.pootje niet helemaal goed. Hij loopt weer helemaal recht, kan met de ene achterpoot wel minder kracht zetten, heeft geen pijn, alleen een verlamde staart en hij voelt zijn laatste stukje lijf niet meer, dus als ie onstpannen ligt laat hij zijn urine lopen en hij probeert zijn ontlasting te doen op de bak maar hij denk dan dat het eruit is maar omdat ie het niet voelt valt het dan 4 stappen verder uit zijn anus. Hij doet zijn best.. dat telt. ( mijn man ruimt het op, ik kom er niet aan..) En sinds eergisternacht dacht onze poes laat ik eens te vroeg bevallen (zangerschap totaal niet de bedoeling) dus 1 dood kitten en 1 gezonde kleine die het wonderbaarlijk de halve nacht gered heeft zonder extra warmhoud middelen , we konden voelen dat er nog meer in zat maar kwam niets meer. ze is dus geopereerd (keizersnee) nog 1 gezond prematuur kitten en 1 kitten was niet volgroeid en was al aan het vergaan in de baarmoeder, dit is de reden geweest van vroeggeboorte waarschijnlijk. Nu dus de baarmoeder eruit tegelijk met keizersnede operatie en ze is van de kaart door de operatie en vrooeggeboorte, wat betekend dat ze geen melk aanmaakt en wij dus elke 2 tot 3 uur twee kleine kittens speciale melk geven. Totdat ze het zelf kunnen likken en of pap eten daarna brokjes. Dus duurt ng wel een week of 16 voordat we er aan zouden kunnen denken 1 kitten te plaatsen, als iemend in de buurt er 1 wil hebben, anders houden we ze allebei. degene die de halve nacht gevochten heeft voor zijn leven houden we zoizo als ze het redden. dus wij doen gewoon dieren wereld weken....
Ik heb een foto van ons lieve, stoute, grappige, mooie, fijne poezeke Wiske in m'n album staan. We hebben van de week een paar nieuwe speeltjes en een heel zacht nieuw mandje voor haar gekocht omdat ze opnieuw met een halskraagje moet rondlopen. Ze heeft een huidbiopsie gehad omdat ze een plek heeft waar ze constant aan likt en krabt en we kennen de oorzaak nog niet... Maandag weten we meer... Vind het zoooo zielig voor haar...
ik ben vreselijk moe en heb zo een afspraak met vriendin in de stad dus ik ga geen fotos maken.. Ik heb een hamster (Bram) en 2 vissen (stadig en vinnig). Ik zou graag katten willen maar we wonen een hoog en vind het niet zo leuk dan voor een kat binnen gesloten te zijn.. maar mijn schoonouders hebben 3 katten en die beschouw ik nog als mijne Flo, Dante en Bekkie. ze zijn alle drie erg leuk . Ik mis dagelijks de moeder van Bekkie.. zij heette Amy en is door een auto geraakt. Zij was helaas maar 2 jaar met ons. Bekkie is nu mijn schtje en elke bezoek aan schoonouders zoek ik bekkie op en komt ze lekker op schoot .
Ik heb op het moment geen huisdiertjes, maar ik heb wel voor de grap een verjaardagskaart met een groot varken erop naar mn zus gestuurd hihihihi, zou ze m doorhebben?
Vandaag mijn franse bulletje ook in de watten gelegt (word gek van al dat gepiep van zijn nieuwe speeltjes haha) En heb een hamstertje gekocht vandaag ''zo lief en klein nog'' En mijn visjes hebben een leuk kasteel erbij!
Dit is Guus, onze Maltezer! Vandaag heeft ie 3 nieuwe speeltjes en een lekker mergpijpje gehad, nu ligt ie uitgeput van het kluiven op de bank te pitten
De laatste kitten is ook overleden, dus waarschijnlijk te klein en te zwak. sneu, maar ja je kan er niet meer aan doen dan warm houden en eten geven. Onze aangereden kater is vandaag voor het eerst weer buiten geweest en dat was leuk maar ook heeeeeel spannend vond ie zelf. hihi. wel apart een kat die alles durfde nu best wel timide. komt ook wel weer goed, hij zoekt echt steun bij ons. gelukkig, dan durft ie ook nog niet weg te lopen. nou is mijn man aan grote schoonmaak en opruim bezig want ja als mama poes zo bezig is en daarna geopereerd, ga je niet even stofzuigen. Zij voelt zoich alweer prima gelukkig, springt alweer, dus heeft geen pijn. slaapt veel, prima voor de genezing. Ik heb ondanks mijn zere lijf rustig aan de badkamer schoongemaakt, wat voelt dat lekker ook weer eens iets doen.