melody, volgens mij heeft iedere bank maar 1 soort spaarrekening voor babys. en lianne ik ben heel benieuwd naar wat je te horen krijgt
ik ben al iets wijzer. bij de postbank is de rente 2,4% bij abnamro 2,5% en bij rabo bank ook 2,5%, ga je internetsparen dan is de rente 3.1% dus ook al vind ik de postbank leeuw heel leuk, ik ga toch kijken waar de rente het gunstigst is. ik moet nog even wat andere mogelijkheden bekijken.
Mijn oma heeft er eentje voor luca geopent, (en een heleboel centjes op gestort) lucky me (nouja luca ) met zo'n rijke oma Gewoon bij de rabobank d.Wij storten daar ook elke maand op. Maar wist niet dat er veel verschil kon zitten tussen de banken qua sparen, misschien toch wel slim om eens in te verdiepen?
ja zeker, je word gelokt met leuke kadeautjes, maar als je verder gaat kijken. en voor internetsparen neem je een pakket, daar betaal je dan wel wat voor. maar je rente is dus veel hoger. en dat geld dan ook voor andere rekeningen die daar dan gelijk onder vallen.
Ik heb toevallig net voor Jaime een rekening geopend bij de Rabobank. Wij zitten daar zelf ook met alles en is een prima bank. Heb eigenlijk niet eens naar de rente gekeken. Maar op dat overzichtje zag het er gunstig uit
Voor internetnet Bankieren zelf betaal je niet, dit is geheel gratis. Maar een internet spaarrekening gaat alleen icm een betaalrekening en voor dat pakket betaal je. ( rekening, passen etc ). Ik vind die cadeau's die ik er bij kreeg juist wel leuk. Er staat nu een leuke knuffel en spaarpot op z'n kamertje. En wat ik ook leuk vind, is dat Milan al rekeningafschriften ontvangt, dat heb je bij een internet spaarrekening niet. Maar hij geeft inderdaad meer rente.
Wij hebben voor beide dames een internetspaarrekening bij de rabo. Hebben bewust gekozen voor de hoogste rente. En op beide kamers staat toch een leuke knuffelrups.....gewoon even een babbeltje maken kwebbel
ik heb bij abn amro ook een rekening en daar kreeg ik het internet pakket gratis. bij rabobank heb ik ook al een rekening, maar betaal je dus meer per kwartaal voor een totaal pakket, dus wil je van internet gebruik maken dan moet je er toch voor betalen. en of het nou voor de passen of iets anders is, het blijft betalen. nou ja, maakt niet uit, de rente is een stukje gunstiger in ieder geval.