Welke speelgoed garage 2 jaar? en ander speelgoed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door brownielover, 26 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    hoi dames,

Over 2 weken word onze jongste alweer 2 jaar. We willen hem graag een speelgoed garage geven maar er zijn zoveel soorten dat ik niet goed weer welke leuk is? Vorig jaar heeft hij 2 dingen van toettoet gekregen (treinbaan en van zoef zoef de boom) maar daar speelt hij eigenlijk nooit mee.

Ik zag een garage van toettoet en ook zo'n parkeer/stunt toren dat lijkt me wel leuk maar vraag me af of die daar dan wel mee gaat spelen.

En wat is verder leuk voor een jongen van 2?

Hij is heel erg druk en ondernemend. Hij krijgt van mijn moeder een stofzuiger en ik wil duplo vragen, verder ben ik een beetje inspiratieloos. Heb wel auto's bijv. maar hij valt liever zijn zus lastig:D

2. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    DastyQueen vindt dit leuk.
  3. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    - Houten wobble board (ook wel balance board genoemd)
    - Nijntje verstoppertje
    - Loco bambino

4. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    En gewoon een mooie houten garage? Kan hij al zn fantasie zelf lekker ib kwijt.
    Loopfietsje
    Keukentje/werkbank
    Boekjes
    Bromtol, ook leuk hier.
    Duplo is indd erg leuk.. Op MP ook heeel veel te koop in
    Kleien en kleuren vindtie hier ook steeds leuker
    Bij de gastouder hebben ze een kegelset. Grootste lol mee!

5. Mammie87

Mammie87 Fanatiek lid

17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Mijn zoontje speelt heel veel met de parkeertoren en brandweerkazerne, hebben een hele toet toet baan gebouwd. Daarnaast speelt hij het liefste met Duplo, lekker bouwen. Ben ook al heel druk aan het nadenken over kado’s voor zijn verjaardag en de feestdagen..

Hij heeft laatst een zoekboek gehad van voertuigen, vindt hij helemaal fantastisch. Dus ik denk dat hij nog een zoekboek erbij krijgt.
    Hij fietst graag (nu Puky loopfiets met 4 wielen), dus misschien geven we er 1 met 2 wielen om verder mee te oefenen.
    Twijfel of ik Mr Bucket al kan geven of dat hij net te klein is om met die balletjes los te laten.

Verder denk ik een beetje aan de ‘standaard’ zaken als boekjes, puzzels etc.

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    bedankt dames,
    Een loopfiets hebben we nog niet, dat is wel leuk idd! denk dat met 2 wielen nog te moeilijk is of niet?

Die gereedschapskist ziet er ook leuk uit.

Keukentje hebben we idd al. Duplo ga ik naar kijken, heb wel megablocks maar daar speelt hij niet mee.

Zag van de week ook iets op tv over verf die niet knoeit dus misschien is dat ook wel leuk.

verdere ideeën blijven welkom:)

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.639
    5.666
    113
    Als dochter 2 word in feb twijfel ik tussen een wobbel of een tipitent. Ik nijg naar de wobbel maar mijn vriend vind dat veel geld voor een stuk hout zoals hij dat noemt. Ik denk dat ze haar engergie er op kwijt kan.

DastyQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina