Jullie tepels ook schuin omhoog?

Discussion in 'Borstvoeding' started by cowgirl80, Feb 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    8,000
    6,752
    113
    zuid-holland zuid
    beetje vreemd, maar ik ontdekte van de week dat mijn tepels schuin omhoog staan tegenwoordig.. Hebben jullie dat ook? Of komt het omdat mijn zoontje in een rare hoek drinkt ofzo? ;)

2. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

Aug 15, 2008
    914
    1
    16
    dat kan idd komen door een andere hoek!
    als mijn tepels na het voeden schuin naar buiten staan, betekend het dat ze er niet recht voor heeft gelegen.
    ze wordt nu ook zo lang en dan is het toch even zoeken naar een juiste houding.

Richtpunt (voor het happen moet de neus tegenover de tepel zijn, dan is het recht)

succes:)

3. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Of omdat je borsten wat slapper zijn dan vroeger? En het gewicht meer onderin zit ipv 'recht achter de tepel'? Geen idee hoor, zal ook eens kijken :D

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Schuin naar buiten (zoon = 88cm.);)

5. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    hier ook schuin naar buiten, hoewel het wel weer een beetje wegtrekt een aantal uur na de voeding.

6. moonchild

moonchild Fanatiek lid

Oct 28, 2009
    1,798
    1,292
    113
    Haha grappig topic:D. Bij mij: 1 schuin naar buiten en 1 gaat vanzelf weer vlak:).

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hmm hier eigenlijk geen verschil opgemerkt tussen voor ik ging voeden en erna. Ook tussen net voor of net na een voeding zie ik geen verschil in de stand. Teninste ik heb wel soms een ingetrokken/vlakke tepel, die na de voeding niet vlak/ingetrokken is. Maar kwa stand kan ik niet zeggen dat er hier iets veranderd is als toen ik nog niet voedde.

Share This Page