Alvast een gelukkig en gezond jaar iedereen!! Nu ben ik benieuwd; hoe deden jullie kleintjes het met hun eerste oud en nieuw? Dit wordt onze eerste en ben zooo benieuwd.. Over 't algemeen is het al een slechte slaper, wordt van de kleinste dingetjes wakker. Hoe ging dat bij jullie?
Lees even mee. Hier ook de eerste keer. Het knalt al behoorlijk hier buiten en af en toe werd ze er hier overdag wat wakker van. Niet huilen ofzo. Ben ook benieuwd!
De oudste 2 sliepen gewoon. Maar die sliepen altijd, elke nacht, dus ze gingen gewoon op de normale tijd naar bed, en sliepen gewoon door, dit jaar mag de oudste opblijven, en de middelste maken we wakker (zijn nu bijna 7 en 4,5 jaar), maar als ze naar bed waren gegaan om half 8 hadden ze vermoedelijk gewoon geslapen de hele nacht. jongste is ander verhaal, maar vuurwerk of niet, die is toch de halve nacht wakker. Ik hoop dat het wat rustiger wordt na 12 uur, en hij nergens last van heeft en hopelijk een tijdje slaapt. Zo niet, tja, dan zitten we zoals elke nacht op met hem
Ondanks dat we bij vrienden waren, onze dochter in een ander bedje sliep en er vorig jaar best veel vuurwerk was, sliep ze gewoon door. Hopelijk dit jaar weer
Hier werd ze vorig jaar wel wakker. Geen idee hoe het dit jaar gaat hoop stiekem wel beetje dat ze wakker word. Het is onze eerste jaarwisseling met z'n drietjes want vorig jaar lag mijn man in het ziekenhuis
Gelukkig nieuwjaar! Vorig jaar was onze eerste keer (ze is van februari). Ze sliep gewoon door! Dit jaar wordt vrees ik een ander verhaal..
Beste wensen! Hier was hij de eerste keer net een maand oud. Hij sliep bij ons op de bank beneden overal doorheen. De tweede keer net een jaar oud werd hij rond 12 uur huilend wakker . Geen idee hoe het nu gaat........
Ik zit zo in de zenuwen! Heel de dag best slecht geslapen.. De knallen hier zijn niet normaal hard.. Ik hoop zo dat ie gewoon door slaapt of in ieder geval genoeg slaapt om zelf weer tot rust te komen... Mijn dochter sliep vanaf haar geboorte overal doorheen.
Onze dochter sliep de eerste keer door het vuurwerk heen. Ze werd wakker rond half 2, toen het weer stil was en wij naar bed gingen. Ze heeft de rest van de nacht liggen keten bij ons in bed en viel pas tegen zessen weer in slaap. Een uur later ging ik er weer uit om te gaan werken. Ze was toen 9 maanden. Ik hoop dat het bij jullie anders gaat en dat onze zoon (nu 6,5 maand) ook niet zijn zus nadoet. Beiden liggen nu op bed en dochterlief heeft gezworen niet te gaan slapen tot we haar iets voor twaalven gaan halen. Ben benieuwd hoe lang ze het volhoudt 😁
Onze vriend (4,5maand) slaapt door alle knetters en knallen heen zolang hij ze niet ziet. We hadden net de gordijnen open en het licht is minder geslaagd
Fender was bijna 7mnd vorig jaar. Hij werd wakker van het vuurwerk. Het ging zo hard dat de lampjes op de babyfoon helemaal in het rood liepen, waardoor wij ook niet meer konden horen of hij huilde. We gingen kijken en hij was wakker. Ik heb hem met slaapzak aan even eruit gehaald en op de vensterbank laten zitten om te kijken. Hij keek met enorme ogen zo verbaasd. En na een minuut of 20 begon hij weer te gapen. Ik heb hem teruggelegd en hij viel weer in slaap. Helaas gingen ze van 2 tot half 5 karbiet schieten onder Fenders raam, elk kwartier een loeiharde knal. Grrrrr Gelukkig wonen we nu ergens anders. Ik zie wel straks, hij is nu bijna 19mnd. Als hij wakker wordt kijken we even door het raam.
De oudste heeft buiten vuurwerk afgestoken en de jongste is nergens wakker van geworden Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Het eerste jaar sliep ze als een blok door, vorig jaar ook . Dit jaar hebben we haar wakker gemaakt en ze vond de kleurtjes helemaal geweldig. Wilde alleen maar "buiten spelen"... Nu heb ik een groter probleem ... hoe krijg ik d'r weer in bed want mevrouw is niet van zins om terug naar bed te gaan ...
Hier 4 kids van 8jr 7jr en 5jr en 8 maanden Nou we hebben met zijn allen buiten gekeken de jongste ook hij Vond het prachtig Heb hem wakker gehouden want anders zou die wel wakker worden en dan is de halve nacht klaar wakker De jongste en van 5 gaan nu maar bed Andere zijn nog beneden me moeder is er Was weer een gezellige oud en nieuw
Hier werd ze om 0:00 wakker omdat de overburen helemaal losgingen met vuurwerk. Naar buiten gekeken met haar vond ze echt prachtig en een uurtje later weer naar bed en sliep meteen