Borstvoeding en Norlevo (morning afterpil)

Discussie in 'Voeding' gestart door tinkel77, 14 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkel77

tinkel77 Nieuw lid

14 feb 2007
    3
    0
    0
    Goedemorgen,
    Wij hebben een schat van een dochtertje van nu 15 weken oud. Ik geef haar met veel plezier borstvoeding.

Nu wil het feit dat we gisteravond (dus zeg 6 uur geleden) onveilig hebben gevreeën, ben. Mijn eerste menstruatie na mijn bevalling heb ik precies 14 dagen geleden gehad (1e dag). Daarom wil ik toch graag Norlevo halen bij de drogist of mijn HA.

Ik heb al gelezen dat je dan voor het slikken moet voeden en de voeding na het slikken moet afkolven en weggooien.
    Maar is er iemand die ook weet wat het precies met je productie doet? Gaat deze achteruit (zoals bij de gewone pil wel word gezegt)?
    Vast bedankt
    Annette

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    De hormonen komen in je BV en das niet goed voor je kindje, daarom moet je afkolven en weggooien.
    Geen idee of het invloed heeft op je productie....maar het is maar eenmalig dus je krijgt de productie eventueel wel weer op gang.

Succes ermee

3. sim

sim Niet meer actief

ik zou het voor de zekerheid even navragen bij je ha.

4. tinkel77

tinkel77 Nieuw lid

14 feb 2007
    3
    0
    0
    Heb mijn lk gebeld, het kan wel, mijn HA raadde een spiraaltje aan, maar mij is verteld deze beter te laten zetten als je menstrueert.

Heb het er uitgebreid met mijn man over gehad, we laten het maar zoals het is, mocht het zo zijn, dan komen we er samen wel uit en krijgt ons meisje erg jong een brusje ;)
    :-* Annette

5. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Heb net vanmiddag een spiraal laten zetten ik geef ook volledige borstvoeding en ben dus nog niet ongesteld geweest. Het maakte volgens mijn gyn niet uit je bent alleen pas na volgens mij 7 dagen beschermt....

Deel Deze Pagina