hoi, ik weet dat het nog erg vroeg is; Wat zijn leuke cadeaus om te vragen voor sinterklaas? Ons mannetje komt eiegnlijk om in de speelgoed en kleren. we zoeken eigenlijk iets leerzaams: wat raden jullie aan of wat is een groot succes? in afwachting van jullie reactie
Je hebt bij de action een grote vloerpuzzel met dieren en het alfabet, elk dier staat voor een letter, erg leuk, hier veel plezier ervan gehad en nog steeds. Klein speellaptopje met dierengeluiden, tellen, muziek en natuurlijk lampjes, in het speelgoedboek van de I.ntertoys staat hij,is iets van 12 euro, chenna heeft hem voor haar eerste verjaardag gekregen maar is er nog steeds helemaal idolaat van, staat te dansen op de muziekjes!
Moeilijk he!! Ik was ook al aan het nadenken over de sinterklaas cadeau's voor ons dochtertje (20 maanden). Maar boekjes, puzzels en tekenspullen doen het altijd wel goed. Ik weet niet hoe groot je zoontje is maar een loopfiets is ook leuk en goed. Succes!! Oja en klei!!
Ik lees even mee. Ik ben al druk aan het nadenken. Wij hebben sowieso nog geen duplo dus daar wil ik wel zo'n grote basis box van kopen. En zo'n vloerpuzzel van de action lijkt mij ook wel leuk.