Tommee Tippee! Echt, ik zweer erbij. herstel. Mijn meisje zweert erbij. 'Closer to Nature' 'Ideaal voor het combineren van borst en flesvoeding' staat erop. En dat klopt! Omdat het in de vorm is van een tiet. Het is ook een veel grotere speen, en zacht en soepel, ze hapt echt aan als bij de borst. De avent fles heeft Annee eigenlijk nooit echt lekker gedronken. Kruitvat huismerk niet, en de speentjes van het ziekenhuis (medela) wilde ze vorige week ook niet hoor. Gisteren nog maar eens Avent geprobeerd omdat ik een 3 standen nodig had ivm Nutriton, maar niks. Op de Tommee Tippie hapte ze toe als een hongerige wolf. Om hem niet meer los te laten. Probleem: er is geen 3 standenspeen van. Die speen is nu eigenlijk pas net een paar dagen uit in engeland en nog niet in Nederland verkrijgbaar Maar dit weekend zit ik in Londen voor mn werk en ga ik mooi die 3 standen spenen daar scoren! Heb al op de site van de Boots (drogist) gezien dat ze die hebben, yippieeeh..! Als je zegt, ik wil die Tomee Tippee een keer proberen, neem ik wel een setje 3 standenspenen (zitten er 2 in een pakje) extra voor je mee. Stuur me maar een PBtje. Tommee Tippee hebben ze bij de Etos. En ik heb die flesjes gewoon online besteld bij een online babyzaak.
Ma2Be, bedankt voor je aanbod, maar ik hou het toch maar bij de normale flesjes. Die kan ik ook mooi gebruiken bij het kolven . Ik heb van Kruidvat de 3 standen speen gekocht, ben benieuwd of dat wat is. Was ook niet zo duur, dus wel het proberen waard . Mocht dat het niet zijn, dan toch maar de Difrax M. Het fijne van een 3 standen speen vind ik dat je een beetje de borstvoeding kan nabootsen en dat niet 'opeens' de fles leeg is.
Jesper had hier in het begin ook last van. Hij dronk bijna niet uit de fles. Ik ben begonnen bij de avent flessen maar die spenen vond hij echt niks. Toen overgestapt op de dodie spenen en flessen en die waren goed. Ze zijn niet duur en je hebt er ook pap spenen van... Daar drinkt hij btw nog steeds uit....