(Hopelijk staat hij in het goede topic..) valentijn word zaterdag 2 jaar, en ik wil iets leuks aan hapjes doen voor de kindjes die op zn verjaardag komen... ik wil graag wat leuke/aparte kinderhapjes maken, iemand nog suggesties? ik hoor het graag! groetjes anne-marie
lekkere spekjes op een stokje met daartussen stukjes aardbei en banaan kleine saucijzenbroodjes gehakt met bladerdeeg je kunt ze zo klein maken als je zelf wilt rolletjes vleeswaren op een stokje met een tomaatje ertussen. soep stengels ingerold met ham bakje gesmolten chocolade en dan kun je dippen met spekjes of stukjes fruit langevingers smullen maar liefs
- fruit spiezen - hartige spiezen - kleine croissantjes met choco vulling, jam vulling, hartige vullig ( ham,kaas, knakworst) - mini pannekoekjes - doosje rozijntjes - wortel/komkommer/paprika met een dipsausje van yoghurt - knijpfruit.. Hopelijk heb je er wat aan! Veel plezier morgen!
mijn zus heeft laatst voor de verjaardag van mijn nichtje kaas en worst gehaald en daar figuurtjes uit gehaald en die op een satestokje gemaakt