overstappen naar andere voeding

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door happynienja, 27 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik wil gaan overstappen naar voeding voor hongerige baby's maar geef nutrilon ar1 tegen spugen, hoe kan ik dit het beste doen?
    en het beste is denk ik in 1 keer overstappen?
    groetjes nina

2. Judi

Judi Actief lid

27 mrt 2008
    236
    0
    0
    Ben meteen overgestapt. Ging prima.

Echter Nutrilon is erg duur vind ik en ik zit erover na te denken, om de voeding voor hongerigen van het merk Kruidvat aan te schaffen.
    Scheelt de helft!

3. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    en dan moet ik nutriton erbij voegen tegen het spugen?
    ik las ook ergens dat de voeding dan dikker word, moet ik dan nog een andere speen hebben voor mn fles? ik heb nu de difrax fles maat m.

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Dat is een kwestie van uitproberen...ligt eraan hoeveel nutriton je erbij doet.
    Forte+Nutriton deden wij ook met de M.(is samen niet zoveel dikker dan AR, dat sowieso dikker is dan standaard voeding)
    Hou er rekening mee dat hij dan wel dan (in het begin) terug kan gaan spugen.
    Wij hebben AR gegeven tot ze al even op opvolgmelk over was.(tussendoor wel eens standaard geprobeerd, maar daar ging ze terug van spugen)
    Alyna was ook redelijk hongerig, maar dat was met de AR bij ons gelukkig opgelost.

Veel succes!

5. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    hoeveel nutriton moet ik dan door de voeding doen? of staat dat op het pak?
    als ik de voeding maak roer ik de poeder door het water heen anders krijg je enorme luchtbellen maar kan ik dat ook doen met de nutriton?
    of moet je dat dan weer wel schudden?

6. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Hoeveel je erdoor heen moet doen is verschillend. Een doet er 1 schepje in en ander 5. Het is een kwestie van uitproberen.

Je moet juist nutriton goed roeren door de poeder anders gaat het niet werken ;)
    Ik vond het persoonlijk een rotspul omdat er altijd een grote drap overbleef terwijl ik goed roerde. Maar daar schijn niet iedereen last van te hebben.

7. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik heb het net gekocht, en ga het uitproberen, ik laat het jullie weten.

8. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    hij heeft z'n fles heel goed gedronken, ook geen klontjes te vinden dus kennelijk heb ik goed geroerd :)
    en zijn fles net kreeg hij niet eens op! dat is al heeel lang niet meer gebeurd, hij gaat zo lekker zn bed in ben benieuwd hoe lang hij slaapt.

9. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    met deze voeding gaat het heel goed, hij drinkt alleen wel nog snel zn fles leeg, dus veel behoefte aan zn speen maar ja het is maar zo.
    hij heeft alleen wel krampen van de nieuwe voeding, echt zo zielig.. hoop dat dat snel voorbij is.

Deel Deze Pagina