welke speen met nutriton / nutrix of biobim?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Ma2Be, 15 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Hoi
    Iemand nog tips..? Mijn meisje krijgt Nutriton door haar fles, zitten nu op 6 scheppen. 's avonds krijgt ze nu ook een papfles met een grote schep biobim. We hebben altijd wel een spenendrama gehad, nooit echt de goede. Eerst dronk ze alleen tommee tippee flessen, waar dus geen 3 standenspeen van is. Met een variflo speen (kruisje) ging het wel redelijk, maar die spenen had ik in engeland gekocht, zijn hier nog niet te krijgen, en ze zijn nu allemaal uitgescheurd dus ook weer te snel geworden en ik kan dus geen nieuwe kopen. Ze drinkt zo gulzig..

Omdat we sinds 3 dagen ook pap (biobim) geven, dacht ik, laat ik de avent fles nog eens proberen, met de 123 speen. Daarmee heeft ze dus de fles met melk, 6 scheppen nutriton en een grote eetlepel biobim in nauwelijks 10 minuten leeg, op standje 1 nog wel. veel te snel voor haar, dus weer spugen, lucht erbij en dus krampjes.. zucht. Ze moet gewoon echt 20 minuten over de fles doen, vanwege de reflux dus ook.

Speentje 3 van de tommee tippee is te snel, en de pap gaat er niet door. Speen 2 te langzaam en die verstopt halverwege..

Gelukkig pakt ze nu wel de Avent fles en speen! Dat wil zeggen dat als ik een goeie speen van bijvoorbeeld difrax kan vinden, ze die tenminste nu ook wel zal drinken.

Zijn er nog meer die en nutriton en nutrix of biobim geven? En ook van die gulzige kindjes hebben? Welke speen en welke fles hebben jullie?

Alvast bedankt !

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    ik deed maar 1 schepje nutriton door de fles en gebruikte hiervoor de avnet nr. 2

3. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    nou, ik heb een hele collectie 3 verschillende spenen aangeschaft zojuist, we gaan maar gewoon testen dadelijk.

Ik heb de DA huismerkspeen met een kruisje, daar heb ik goede hoop mee, al is ie wel erg lang..
    De Bibi 123 speen vanaf 1 dag
    De Difrax 123 speen, maar vreemd genoeg zit daat geen streepje op maar 2 gaatjes, terwijl op de verpakking staat een streepje, vreemd ? Dat weet ik dus niet want daar kan de nutriton vast niet doorheen..

Deel Deze Pagina