Hoi Ilse, Ik heb een vraagje.. Mijn zoontje van ruim 2.5 maand ( 8-3-08) krijgt als ik werk afgekolvde melk uit een Aventfles. ( zit 1 klein gaatje in de speen daarvan en de melk drupt daar rustig uit.) Mijn zoontje is nogal een gulzige drinker ( ook aan de borst ) en heeft de fles binnen no-time leeg . Degene die de les geeft , stopt tussendoor al even om te laten boeren ed. Nu heb ik het idee dat hij na de fles krampjes krijgt door het snelle drinken. Welke fles/speen kan ik nu het beste gebruiken? Alvast bedankt voor je antwoord!
Hallo Jelly, Ook bij jou mijn excusses voor de late reactie. Er kwam wat tussen. Welke speen blijft altijd moeilijk. Er is niet een speen waarvan ik zeg die is de beste. het is persoonlijk. Wat voor de een super is is voor de andere tobben. Op zich is een 1 gaatjes speen al goed. Probeer eens wat andere uit. Er zijn ook flessen met een soort ventiel die minder lucht meegeven via de speen. Wellicht is dat wat. Even de tijd nemen om het uit te proberen. Anders inderdaad tussentijds pauzeren om rust te nemen/te boeren, etc. Succes met je zoektocht. Ilse