welke speen pas er nog meer op een avent fles????

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door anica, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    kleine meid loopt zins 2 dagen te zeuren met de voeding, ik dacht dat ze te weinig binnen kreeg een grotere speen gehaald maar daar lag het niet aan, ze doet soms 30 min over een fles of valt na 15 min in slaap omdat ze moet is van het drinken.

ze krijgt nutrilon omneo met speen 3.
    wil eens andere spenen gaan proberen maar welke?

2. Que

Que Niet meer actief

De brede speen van Difrax past er ook op. Die is wat zachter. Ik zelf heb de kleine difrax speen omdat dit nog makkelijker drinkt. Kleine man van mij deed ook zo vresselijk lang over zijn flessen. (lees 45 tot 60 min). Door de Kers speen van difrax (dus de kleine) doet hij er een 15 tot 20 min over.

Succes!!

3. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Wist helemaal niet dat die brede spenen van difrax er ook op konden! Heb vorige keer bij de kruidvat per ongeluk die brede gekocht.. en heb ze ook niet meer omgeruild.. Maar ga ik dus ook eens proberen of dat wat werkt!

4. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Spenen van de Hema passen er ook op.Die van mij zag de Avent spenen ineens niet meer zitten.Nu Hema,ik heb de flesjes zelf van Hema ook,zijn maar een paar euro en mijn ventje drinkt weer prima!Per toeval kwam ik er dus achter dat ze ook op de Avent flessen passen.

5. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van ons viel tot een week of 9 altijd in slaap tijdens de fles. Wij hebben ook de aventfles met nr 3 speen en gebruiken omneo voeding. Wat wij deden was twee kleine flesjes geven. Eerst het ene flesje, dan even verschonen (dan werd ze weer wakker) en dan het volgende flesje. Dat ging perfect. Af en toe heb ik geprobeerd haar de hele fles te geven, maar dat lukte vaak nog niet. Op een gegeven moment toen ze ouder werd kon ze het wel. Is ook gewoon een kwestie van tijd..

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Etos past er ook op, de flessen vind ik geen aanrader die zijn veel minder sterk.

7. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    De brede-hals-flesspenen van de kruidvat passen ook! die zijn een groot succes hier ;)

Deel Deze Pagina