Ik heb 2 bibi spenen in huis en 1difrax newborn (uit de baby dozen) kun je ook eerst de difrax doen en later de bibi, of pakken ze maar 1 merk dan, dat ze de bibi niet meer willen. Want als dat zo is dan laat ik de difrax liggen haha
Hier al snel de Avent Natural speentjes, maar ik ben nu wat meer terughoudend qua speentjes. Mijn zoon was net geen drie toen hij ermee stopte. Vind ik echt best lang. Maar eerst eens kijken wat voor zuigbehoefte die kleine meid heeft en dan heb ik nog wat speentjes uit de gratis dozen op voorraad
Vorige keer gekozen voor Bibi dental die eigenlijk de maand daarna uit de handel werden gehaald omdat de schildjes los konden laten dus lang moeten wachten op nieuwe voorraad. Gelukkig had ik er twee! Na 18 maanden werden ineens de speentjes losgebeten doordat boefje tandjes had. Daar kom de speen niks aan doen maar slapen zonder tutje ging echt nog niet dus overgestapt naar difrax dental want die zijn vanaf 18 maanden massief en niet meer zo zacht. Ik was verliefd op de Bibi i love mama speen maar nu zou ik zeggen een speen die overal te koop is want de glow in the dark variant van difrax dental is dat niet en natural ligt overal zelfs. Dus hier nu 4 glow tutten op voorraad. Via,difrax is het versturen best snel maar via bol.com duurt het 5werkdagen! Dat is best lang voor boefje om op een tut te moeten wachten
Ik heb geloof ik de Mam speen nog niet voorbij zien komen. Mijn kind wilde alleen een pink en gelukkig vrij snel zijn eigen duim maar die raadde een vriendin mij aan. Haar dochter wilde geen andere.
Bij mijn 1e dochter vanaf de kraamtijd gestart met een gratis Bibi uit de blije doos. Maar toen was de Bibi ineens langere tijd niet leverbaar en noodgedwongen overgestapt op KV. 2e dochter moest niks van Bibi en Difrax hebben. Omdat ze wel zuigbehoefte had dacht ik, ik probeer de goedkope van de KV, en voila die wilde ze wel! Helaas weinig keus in kleuren en designs en geen glow in de dark maar ze zijn wel een stuk goedkoper!
Ons zoontje houdt nog steeds van zijn MAM speentjes. Toen had hij eerst Difrax, maar keer op keer spuugde hij het uit. Met MAM was hij rustiger. Alleen te koop bij Kruidvat, dus toen kopte ik meestal meteen 2 of 3 doosjes, just in case..