Ik ben op zoek naar een kleinste speen die er is en ik dacht aan een goedkope kruidvat eigen merk speen +fles. maat welke zit er standaard op de fles 0+ of 3+ maanden? Weet iemand dit? Of bestaat de 0+ wel bij hun? Ps ik heb avent, difrax en tommee tippee geprobeerd en die gaan allemaal te snel.
De speen van de kruidvat fles is groter dan de difrax s speen. Ik heb het gaatje iets groter gemaakt en gebruik hem voor de pap. (Wel dunne pap) Ik denk dat je het beste de dokter brown prematuur speen nemen.
Ik heb dr brown fles en prematuur spenen besteld. Morgen komen ze afgeleverd. Hopelijk helpt het en hebben we dan rust!)
Dames dit keer zijn de gaatjes te klein zelfs level 1 van dr brown. Ik ga het zelf iets groter maken..
Ik begrijp dzt ik hem de tijd moet geven om aan te wennen. Deze speentjes sluiTen goed aan. Prematuur speen voor moedermelk en level 1 flesvoeding. Ik zie hem veel zuigen en dan pas slikken en na 5/10 minuten heeft hij pas 30 ml op. Is er een manier om te zien of hij goed drinkt?
Goed drinken uit een fles is het niet horen klakken, de lipjes tegen de harde ring aan. Verder is daarbij het dus ook een kwestie van tijd. En natuurlijk ook houding. Drinkt een kindje de voeding in minder dan 15 minuten, dan gaat het te snel. Alles langer dan 15 minuten is goed. Sommige kindjes drinken gewoon graag 30 minuten en geeft dat geen problemen, bijvoorbeeld.
Ik heb dr dr brown prematuren speen. De enige waar ze 20/30 min over een flesje doet. Leven 1 was weer te groot. Geef flesvoeding trouwens.