Welke speen?

Discussie in 'Voeding' gestart door Mirna, 1 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ik geef Isa flesvoeding met de Avent-flessen. Nu vroeg ik me af wanneer ik welke speen moet gebruiken? Ik gebruik nog steeds de eerste (nr 1) speen, maar ik zag ik de winkel dat vanaf 1 maand je speen 2 moet gebruiken?? Wie heeft hier ervaring mee?
     
  2. Niet meer actief

    Alysha heeft met 8 weken voor het eerst een fles gehad en kreeg toen nog stand 1 en met 3 maanden stand 2
     
  3. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    Ik heb ook de advent fles gebruikt.Jasper begon steeds langer te doen over de fles,werd er erg moe van na enige zoeken bleek dat ie al op de nummer 2 mocht hij was toen 5 weken.Als isa de fles met 15/30 min de fles opdrinkt zou ik de nummer 1 aanhouden en als ze veel moeite moet doen en erg lang over de fles zou je nummer 2 kunnen gebruiken.Ze kunnen zo veranderen dat ze nu nog nummer 1 nodig hebben en de volgende dag nummer 2 :)

    Ik hoop dat je er iets aan hebt ;) bianca
     
  4. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik ben ook over gestapt met 4 weken op speen 2 want Caitlin deed er bijna 45 min over om die fles weg te krijgen met speen 1 en was doodop

    gr debbie
     
  5. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Pas sinds vandaag geef ik Isa speen nr 2. Ze was vanmorgen wel een half uur bezig met haar flesje en ze viel ervan in slaap. Dus ik dacht hoog tijd voor een andere speen.
    Ze moest er wel even aan wennen, ze nam een paar slokken en stopte steeds, maar na een paar minuten ging het prima. :)
    Bedankt voor jullie adviezen!
     
  6. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Fijn dat je meidje lekker drinkt!
     
  7. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Nou, ik moet toch even melden dat mevrouw nu met wat meer gulzigheid drinkt. Ze had vandaag wat meer last van lucht in de longetjes (boertjes) en krampjes. Het zal dr wel mee te maken hebben denk ik. :rolleyes:
     
  8. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    ;) zou niet goed zijn als ze geen lucht in haar longetjes had.
     
  9. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
  10. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    Zuigt ze de speen wel goed aan?? jasper had dat ook ben toen overgestapt op de dodie speen en nu heeft ie de difrax is wel een aanrader moet ik zeggen.Bij de apotheek zeiden ze dat de advent lang niet voor alle baby's zijn.
     

Deel Deze Pagina