De titel zegt het al mijn meisje is nu al 7 weken aan een stuk verkouden.Heb al van alles geprobeerd maar niks schijnt te helpen. Iemand nog tips liefs daphne
al geprobeert een gesneden ui bij haar bedje te zetten of een kleine ui door de helft snijen en onder haar voetjes licht binden met een verbandje en sokjes aan. Werkt hier fantastisch!! hopelijk heb je er wat aan suc6 in iedergeval en hopelijk is ze er snel vanaf!
De ui bij der bedje leggen heb ik al elke avond bij het bedje liggen maar helaas werkt het niet echt. Hoop het zelf ook dat ze er snel vanaf is
Als je kleintje er helemaal vervelend van is, zou ik even bij de HA langs gaan. Mijn zoontje is ook aan de lopende band verkouden. Laatst ook weer drie weken lang groene bellen en niets dat hielp. Af en toe een dag dat je dacht hé, het wordt beter, en dan toch weer niet. En ik maar smeren met luuf, ui onder zijn bed, bedje omhoog, kamer goed luchten, bed regelmatig verschonen, neusspray, enz. Hij heeft een kuur gehad omdat hij (volgens de HA) een bacteriële infectie had in de neusholte. Dat kan het lichaam zelf wel bestrijden, maar dat duurt heel lang. Zeker bij zo'n kleintje. Helaas is hij na die kuur maar twee weken verkoudheidsvrij geweest. Hij is weer bezig met tanden krijgen, dan zakt zijn weerstand weer en is hij meteen weer verkouden. HA had het zelfs al over neusamandelen verwijderen. Ik had toen echt zoiets van: nu al, hij is net een jaar geweest! Maar ja, wel constant verkouden. Succes met je kleintje.