hier ook de difrax combi maar ik ben aan het proberen met de dental.. Ze hebben mij wijsgemaakt dat dit beter is voor het gehemelte/gebit??
Hier ook enkel difrax combi, heb al paar keren geprobeerd om hem een dental te geven maar nee hoor! Wil hij niet... Heb er zoveel van liggen! En zijn ook goedkoper omdat er daar meer soorten in zijn Bij mijn weten heeft enkel difrax de combi?
Tja, d'r zat een Bibi in één van die dozen. En toevallig kregen we ook nog een bibi cadeau van een leerling van mijn man. Dus heeft zoonlief nu twee bibi-spenen. (Eén voor in zijn bed en één voor in de box.) We hebben nog nooit een andere speen geprobeerd. En dat heeft bibi dus slim gedaan, want als we straks zelf een andere speen voor hem moeten kopen, zal het dus wel weer een bibi worden. Ik vind die dop die bij de bibispenen zit trouwens wel handig! Hebben andere merken die ook?
De Hema-spenen zijn ook prima. Voor de eerste maanden zijn ze te zwaar (vallen snel uit de mond), maar vanaf ongeveer 3 maand zijn ze prima en een stuk goedkoper (3 euro voor 2 stuks) en ze hebben ook nog eens leuke printjes.
Hier ook alleen de Bibi speen. Maar ik vond een tijdje terug ook spenen bij de Action, die echt precies hetzelfde zijn als de Bibi spenen, alleen dan veel goedkoper: 2 spenen voor 2 euro. Mijn zoontje tuinde er in
Hier ook alleen de difrax combi spenen, andere spenen of de difrax dental worden echt niet geaccepteerd...
mijn zoontje wilde niks van de difrax weten, heeft nu avent en die houdt hij wel in zijn mond, maar meestal heeft hij geen speen nodig. Af en toe na de voeding vind hij het lekker om even op zijn speen te sabbelen, maar meestal heeft hij er al snel genoeg van.