Moederfiets BPS Seine

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Esmaralda, Aug 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Hallo,

Ik zag met de zoekfunctie dat hier al 2 topics over geopend waren, maar ze zijn beide dicht en er was niet veel informatie over gekomen :) Dus nog een keer.

Ik wil deze fiets gaan aanschaffen, ik vind hem echt mooi en leuk met die kleurtjes. Alleen weet dus niet hoe hij in het echt is.
    Wie heeft deze fiets (met 3 versnellingen) en hoe bevalt hij? Roest hij snel? Gaan er dingen stuk? Ik wil het allemaal weten, haha :D

Alvast bedankt!

Liefs, Esmaralda

2. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Helemaal niemand?

3. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ja ik heb er 1. Wel met 7 versnellingen maar goed. Ik vind hem ideaal. Ik wilde niet al te veel geld uit geven aan een fiets dus bij deze uit gekomen. Hij fietst heerlijk. Het stuur houdt lekker vast. Heb hem nu een goed half jaar en nog geen mankementen of roest of wat dan ook gehad. Ik vind hem er ook super gaaf uit zien.

Deze heb ik:

Collectie 2011 - BSP Fietsen maar dan de ivoor.

4. balleke

balleke Fanatiek lid

Jan 21, 2009
    1,837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Ik he er totaal geen ervaring mee, want ik ben zelf opziek naar een moederfiets, maar zag op mp nieuwe fietsen voor maar 200 euro.. miss is het wel iets.. Enne iemand hier ervaring mee?
    Moederfiets belle Creme 26 inch 3 sp - posja.nl

5. tamren

tamren Bekend lid

Oct 25, 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Ik heb ook een BSP Seine, een blauwe met 7 versnellingen... Hij fiets heerlijk en heb er nog nooit iets mee gehad.... En ik heb hem denk ik al wel bijna een jaar!!!!

6. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Goeie ervaringen dus :D Ben ik blij mee! Bedankt voor jullie reacties! Meer ervaringen zijn nog welkom hoor ;) :p

7. misa

misa Niet meer actief

Ik wil morgen een fiets aanschaffen en denk heel erg over een batavus of gazelle. Maar deze lijkt me ook wel wat! En mooi!
    Maar zou de kwaliteit vergelijkbaar zijn?

Share This Page