hallo Forumgenoten, Ik heb even een vraagje, mijn dochter heeft vandaag voor het eerst een keer kunstvoeding gehad en ze heeft 60 milliliter gedronken. Normaal drinkt ze wel 200 ml BV. Ik heb ook wel eens een fles gegeven, dus daar kan het niet aan liggen. Is het normaal dat ze de eerste keer niet zo veel drinkt? Alvast bedankt!
Omdat ik de BV begin af te bouwen. Kolven op het werk is niet handig, en ze is de 6 maanden nu gepasseerd.
Weet niet welke kV je gebruikt maar Friso schijnt beter aan te sluiten na bv dan bvb nutrilon. Heeft te maken met de smaak. Mijn meisje dronk ook veel minder kV dan bv.
Wou ik ook net zeggen: KV is zwaarder verteerbaar dan BV, dus kan reden zijn dat een baby er minder van drinkt dan van BV Maar kan evengoed even wennen aan de smaak zijn. Of toevallig misschien even wat onder de leden, dat ze sowieso minder drinkt.
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb om die reden ook voor Hero baby gekozen. Gister dronk ze wat meer maar vandaag weer minder. Terwijl ze met de BV op 4x per dag zat, dus kleine beetjes dronk ze niet. Ze kijkt wel regelmatig op van de fles naar me met een blik van "hier klopt iets niet mama". Ik laat het los, als ze dorst heeft drinkt ze wel verwacht ik.