ik merk dat als mijn dochtertje aks zij drinkt dat er van de speen allemaal belletjes in de fles komen ik heb al geprobeerd om de speen losser te draaien en de drie standen speen geprobeerd maar niks helpt. ik weet het niet meer kan het kwaad hoort dit zo gaat de lucht weg via de difrax enzovoort weet iemand dit. groetjes jolanda
Ja bij ons gebeurt dat ook met de difraxfles...ik dacht dat dat juist goed was...dat er lucht in de fles komt zodat ze de fles niet vacuum zuigt...
Is helemaal goed dat er luchtbellen in komen en de lucht verdwijnt dan weer via de achterkant van de fles.
Klopt het dat er alleen belletjes door de speen omhoog komen? Dat is nl niet de bedoeling.Bij de difrax hoort de ontluchting via de bodem te lopen geloof ik. Wat er dan waarschijnlijk aan de hand is is dat de zachte plastic bodem nog dicht zit. In het midden van dat plastic plaatje zit een de rechthoeking dingetje. Hierin hoort een gaatje te zitten waar de lucht doorheen kan. Zit die er niet, dan even tussen je vingers rollen of een gaatje prikken met een schaar ofzo. Succes!
Hier ook belletjes. Als je die niet hebt zuigt de fles vacuüm. Soms maakt het ventielletje een piepend geluid. Schijnt ook zo te horen.