luchtbelletjes in de difrax s fles

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door jojo29, 27 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    ik merk dat als mijn dochtertje aks zij drinkt dat er van de speen allemaal belletjes in de fles komen ik heb al geprobeerd om de speen losser te draaien en de drie standen speen geprobeerd maar niks helpt.

ik weet het niet meer kan het kwaad hoort dit zo gaat de lucht weg via de difrax enzovoort weet iemand dit.

groetjes jolanda

2. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Als mijn dochter drinkt komen er ook luchtbelletjes vrij, volgens mij kan het geen kwaad....

3. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ja bij ons gebeurt dat ook met de difraxfles...ik dacht dat dat juist goed was...dat er lucht in de fles komt zodat ze de fles niet vacuum zuigt...

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Is helemaal goed dat er luchtbellen in komen en de lucht verdwijnt dan weer via de achterkant van de fles.

5. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    oke ben al meer gerust nu pff ik dacht al

hoef geen andere fles meer te kopen dus

gr jolanda

6. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Klopt het dat er alleen belletjes door de speen omhoog komen? Dat is nl niet de bedoeling.Bij de difrax hoort de ontluchting via de bodem te lopen geloof ik. Wat er dan waarschijnlijk aan de hand is is dat de zachte plastic bodem nog dicht zit. In het midden van dat plastic plaatje zit een de rechthoeking dingetje. Hierin hoort een gaatje te zitten waar de lucht doorheen kan. Zit die er niet, dan even tussen je vingers rollen of een gaatje prikken met een schaar ofzo. Succes!

7. Sweetness

Sweetness Actief lid

9 apr 2007
    152
    0
    0
    Dat gaat is tegenwoordig een klein streepje, zit in dat ventiel, in dat uitstekende stukje

8. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Hier ook belletjes. Als je die niet hebt zuigt de fles vacuüm. Soms maakt het ventielletje een piepend geluid. Schijnt ook zo te horen.

Deel Deze Pagina