Ik ben voor mijn zoontje van net 2 jaar op zoek naar een spelcomputertje. Zoiets als de Vtech Storia bijvoorbeeld. Iets waarmee hij woordjes kan leren en op kan tekenen e.d. maar voor de Storia is hij denk ik nog wat te klein. Heeft iemand aanbevelingen wat wel bij zijn leeftijd past?
wij hebben een spelcomputer van nijntje. Volgens mij is het van celematina ofzo iets. Hier leren ze cijfers, letters en er zit een spelletje op. hier toont hij sinds dat hij 2 is vooral daarin intresse. hij gebruikt het veel.
Mijn zoontje (2 jaar en 5 maanden) heeft met kerst de mobigo van vtech gekregen. Ik was bang dat hij er niets van zou begrijpen, maar ik sta versteld. Hij had al meteen door hoe het ding aan moest en de spelletjes had hij ook al vrij snel door. De spellen in de winkel kosten 20 euro, maar via internet.via de site van vtech kun je spelletjes voor 2,99 krijgen. Dat zijn dan wel niet zo n heel uitgebreide spellen natuurlijk. In de winkel krijg je bijvoorbeeld dora en daar zitten dan 5 verschillende spelletjes met verschillende niveaus op en via internet kun je bijvoorbeeld een spel downloaden van een boerderij en daar moeten ze dan dieren zoeken. Ik vind het echt een leuk ding en mijn zoontje is er ook helemaal gek van
Ik heb een goedkoop tablet voor mijn zoon, heb via de spelotheek andere spelcomputers geprobeerd en deze waren geen succes, het tablet wel. heb er spelletjes opgezet zoals: memory, kleuren, iets met treinen en cars. en hij vind dit geweldig.