Vraagje? Ons huis staat sinds een krappe week te koop. Nu hebben we al 2 kijkers gehad ik weet dat zegt niks, maar kijker 2 wil morgen nog eens komen kijken. Hebben jullie tips of suggesties wat ik nog meer kan doen om het huis zo aantrekkelijk mogelijk te maken? En waar ik wel benieuwd naar ben hoe lang stond jullie huis ongeveer te koop?
ons huis heeft 1,5 jaar te koop gestaan, toen hebben we het uit de verkoop gehaald. want als we het echt kwijt wilden dan zouden we moeten zakken tot 130.000 terwijl het huis 167.000 waard is dus dat deden we echt niet. denk dat je niets anders hoeft te doen... hij vond het huis al aantrekkelijk anders ga je geen 2e keer kijken!
Ons huis heeft in 2010 een half jaartje te koop gestaan. Ik zorgde ervoor dat het opgeruimd was ( is het bij mij altijd wel ) maar ik bedoel speelgoed uit het zicht, rustig in huis ( niet teveel vazen, foto's ect ect ) een vers bosje bloemen en ik bakte meestal een appeltaartje ( ruikt heerlijk )
Huis te koop: Spoorsingel 47 8471 AP Wolvega [funda] ( link verwijder ik vandaag weer ) dit is het huis dus. Zorg dus er continu voor dat het er zo uitziet, weet niet zo goed wat ik anders nog moet doen, maar ja zou zo graag spoedig mogelijk willen verkopen hihi, ivm met een 2e kindje op komst.
Zo, wat een prachtig huis! Dat zou ik echt niet verkopen haha. Ik vind het er prima uit zien, dus ik zou het lekker zo laten.
euuh... moet het geen 2.5 ton zijn??? Zijn de prijzen bij jullie zo laag? Ik snap wel dat het binnen een week verkocht is. Hoe kom je bij die lage prijs als ik vragen mag?
Omdat we in friesland wonen schandalig he dat het zo laag geprijsd is hihi. We hebben het zelf gekocht voor 165.000 maar gezien de markt is dat het niet meer waard. Gelukkig hebben we geen restschuld dus het maakt niet zoveel uit ( blijft balen dat het zo weinig oplevert nog ) maar ja de huizen waar wij nu naar kijken zijn ook in waarde gezakt dus dat maakt het dan weer goed. We verkopen het huis echt omdat het boven te klein is, hebben maar 2 slaapkamers, en de baby kan eerst wel bij ons hoor mocht het niet verkopen, maar liever verkoop ik het nog voor die tijd
Gewoon zo laten. Alles is mogelijk. Nicht van mijn vriend had haar huis dit jaar maar 2 weken te koop staan en toen al verkocht! Jou huis is gewoon erg mooi en trekt veel kopers aan + prijs is erg aantrekkelijk
haha, ik wil hem kopen!!! Wat een geweldig huis! Jammer dat ik ml niet zover krijg anders had ik gelijk al een bod gedaan En inderdaad de prijzen in Friesland liggen een stuk aantrekkelijker dan in de randstad.
Haha dank je ja voor zo'n huis in de randstad betaal je wel wat meer veranda heeft mijn vriend zelf gebouwd.. Ben ook erg benieuwd lees zenuwachtig voor morgen
Wat een leuk huis!!! Ik denk dat ik naar Friesland ga verhuizen. 150.000??? Jeetje dat is echt weinig! Niets aan doen, wat je doet doe je goed en ik zou het niet raar vinden als morgen de koop rond is.
Nou voor je huis hoef je niet zenuwachtig te zijn. Ik denk als ze zo snel nog eens komen kijken dat ze iedereen voor willen zijn. Ze zullen vast iemand meenemen met verstand van huizen ofzo. Succes, heb je zelf al wat anders op het oog? Of mag je nu als een gek gaan zoeken..
Haha wat een goedkoop huis! Hier in Apeldoorn zou dat 250 moeten zijn! Schandalig eigenlijk, maar wat een prachtig huis!
Wat een mooi huis zeg! En dat voor die prijs denk dat je die zo kwijt bent. Hier zijn de huizen een stuk duurder.
Als het goed is niet, dat is de kamer met het witte dekbed die kamer is nog vrij "groot"houdt niet over maar je kunt om je bed heen lopen haha, er staat een kast in nog een kastje, en zelfs een babybed zou nog passen mocht het voortijdig nog niet verkocht worden.
Nou dames ik hoop echt dat de koper daar morgen ook zo over denkt en dan met een fatsoenlijk bod komt ja gek he dat het hier zo goedkoop is. We hebben al wat huizen op het oog, maar willen echt eerst ons eigen huis verkopen voordat we gaan rondkijken.