Zondag gingen we weg en ik wil de autostoel wat dichter naar het stuur rijden en de stoel deed niets. Uiteindelijk heeft manlief dus gereden omdat de stoel op "zijn" afstand stond. Is er iemand (met een automonteur of zo als partner) die weet wat het kan zijn en of we het zelf kunnen oplossen? Wij moeten de stoel met de hand via een hendel/beugel heen en weer rijden. Aangezien mijn man een stukje langer is, is het wel fijn als de stoel weer naar voren kan, want doordat ik nu niet bij de pedalen kan, kom ik niet ver.
Kan zijn dat er iets tussen de rail en de stoel zit of dat bv de hendel niet genoeg ontgrendeld. Als je er zelf niet bij kan, even langs de garage rijden.
Heel suf, ik heb totaal niet gekeken of er iets tussen zit. Gaan we eerst doen, garage is het volgende plan.
Eerst kijken of er niks tussen zit. Kan al een klein steentje zijn. En anders eens wd40 er tussen spuiten dan gaat t weer wat soepeler.
Dit had mijn rij instructrice ook een keer.. Bleek dat haar kids potloden in de auto had laten vallen.. Heeft echt uren staan zoeken om te checken wat er mis mee was en wilde er zelfs mee naar de garage gaan!
Manlief had op zijn werk nog gekeken, maar er zat niets tussen. Komt hij net terug van de garage, zat zijn stukje zoethout er tussen. Maar goed, hij "rijdt" dus weer.