Ik speel af en toe Rummikub, Skip Bo, Candy Crush Soda. Heb ook lang Hay Day gespeeld, maar doe ik nu al tijden niet meer. Welke spelletjes spelen jullie op je telefoon/tablet?
Liy's garden en Penny en Flo. Dat doe ik al heel lang. Echt elke dag En verder wissel ik met andere spelletjes vooral iets met puzzelen vind ik leuk. Einstein riddle bijv.
Lily's garden en mijn verhaal, beide zelfde insteek maar de 1 knap je tuin op en de ander een huis. Ik speel het in fases zo kan ik het dagen achter elkaar spelen en zo weken er niet naar om kijken
candy crush soda.. al járen... ben over de level 4500 zag ik van de week... boerderij spelletjes ook weleens gespeeld in het verleden, maar daar ging veel te veel tijd in zitten.
Gamefunnel, leuk spel! Een aanrader, het zijn ongeveer 30 spellen in één app, die speel je tegelijk. Bijvoorbeeld sjoelen, dan speel je jouw beurt en als je klaar bent, ga je meteen door naar jouw beurt in het volgende spel, bijvoorbeeld pesten of keezen. Hier de app: Bekijk bijlage 718673 En deze spelletjes speel je dan (of niet allemaal, net welke je leuk vindt) Bekijk bijlage 718674 Bekijk bijlage 718675 Bekijk bijlage 718676 Bekijk bijlage 718677
Ik heb fases. Ik ben nu verslaafd aan fill-a-pix (een puzzelspel van conceptis), en verder speel ik meestal dingen als gardenscapes en homescapes. De sims freeplay vind ik normaal ook leuk, maar zit nu net in een dip. Dan speel ik het een tijd niet, om net daarna weer dagelijks te spelen.
Candy crush, al 100 jaar En bijv Zen Match, Cooking Fever en Ludo Club (mens erger je niet) maar die speel ik minder vaak
Heel ernstig, maar sommige spelletjes speel ik met de kinderen mee in Roblox. Bijvoorbeeld obby's zijn best leuk Maar ook Teddy doen heel veel volwassene aan mee haha. En project makeover. Verder eigenlijk helemaal niets.