Vertel wat je gedroomd hebt...

Discussie in 'De lounge' gestart door beauty2012, 17 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hoihoi,

Ik droom iedere nacht ongelofelijk veel. De volgende ochtend ben ik de helft alweer vergeten, maar sommige dingen onthoud ik wel en vertel ik vaak aan mijn man die het altijd wel grappig vindt;)

Zo droomde ik 2 dagen geleden dat ik weer zwanger was... Ik ging naar de dokter voor een echo (zomaar een controle ofzo) en toen zag ik een baby in m'n buik die er heel raar uitzag...

Gister droomde ik dat mijn hand eraf was gehakt per ongeluk. Mijn man zei in mijn droom tegen mij "je moet hem gewoon met lijm weer vastplakken en even vasthouden totdat hij weer opgedroogd is...:$ Dat hielp ook nog...
    hahaha

Dromen jullie ook wel eens? of misschien net zo gek als mij?
    Zo ja, vertel!!:p

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik droom altijd over moord en doodslag enzo, niet echt iets om te delen dus... Ahum :(

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb meestal enge dromen. De laatste die ik me kan herinneren is als volgt.

Eergisteren moest ik een ladder opklimmen, maar de treden waren maar 2 cm breed en de ladder stond kaarsrecht. Ik was boven gekomen en meteen zie ik dat Lianna en Jorja me gevolgd zijn. Ineens was de trap uitgekomen in een soort van luik en Lianna lag met d'r voeten aan de ene kant en d'r hoofd aan de andere, de rest dus half in het gat. Gaat Jorja er ineens bovenop zitten zodat ze met z'n tweeen naar beneden donderen.

4. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Ik droomde dat ik ingeleid zou worden met 24 weken, en al op zoek was naar kleertjes maat 22(ik weet niet eens of dat bestaat haha). Toen vertikte ik het en heb het tot 30 weken uitgesteld. Ohja en iemand wees mij aan waar Obama woonde, hij woonde hier ergens in de buurt..

Ik droom ook heel veel en echt de gekste dingen. Droom ook vaak dat ik achtervolgd word, maar er maar niet aan ontkom. Ik word nooit gepakt, maar kom ook bijna nooit veilig weg. Dus dan blijft het zo doorgaan tot ik wakker word.

5. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ja dat soort dromen heb ik ook vaak genoeg hoor..

6. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    haha raar he sommige dromen..:p

En dat achtervolgd worden heb ik idd ook wel eens. En dan wil je wegrennen, maar je komt maar niet vooruit

7. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik heb alleen nooit normale dromen.
    Heb ook mede daardoor een tijd last gehad van slaap problemen.
    Omdat ik simpelweg gewoon niet meer wou gaan slapen op een zeker moment.
    Elke nacht was gewoon pure horror.;)

8. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Had toevallig net een topic geopend over mijn droom maar hier kan die ook. Vanochtend vroeg had ik een droom:

Ik was zat van de pil en stopte daar mee. Een paar dagen later (het kan natuurlijk niet maar in dromen wel) bleek ik al zwanger! Ik was zooo blij en gelukkig. Ook omdat het zo snel al raak bleek! Het geluksgevoel stroomde gewoon door me heen. En toen werd ik dus met een schok wakker... na een paar seconden zakte het gelukkige gevoel weg... ik ben helemaal niet zwanger, zit zelfs nog aan de pil.

9. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    He bah..wat kan je dan angstig zijn he 's nachts...

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik ga altijd vreemd in mijn droom... heb de wildste dromen :cool:

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Dat mijn vriend op de motor in slaap viel onderweg naar z'n werk en zo een ongeluk kreeg :)
    Kan de droom ook wel verklaren, hij heeft het erg druk, heeft tot 02:00 gewerkt afgelopen nacht en moest 06:30 alweer opstaan om vervolgens weer aan het werk te gaan... ;)

12. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik droomde zoals heel veel nachten over mijn ''jeugdliefje''.
    Bizar eigenlijk hoe vaak hij in mijn droompjes terugkomt.
    Vannacht droomde ik dat ik er op mijn trouwdag met hem vandoor ging, maar uiteindelijk toch nog met mijn vriend probeerde te lijmen en toen dit niet lukte naar hem toe ging.
    Heeeeeul apart.

13. dekilene

dekilene Niet meer actief

Vanacht: ik zat in de achtbaan met een klasgenoot van de middelbare school..
    De achtbaan ging over de kop en wij zaten los..

En daarna zag ik nick en simon met een vriendin..

Dat we nick en simon zagen kwam waarschijnlijk omdat we volgende week daar na toe gaan..

14. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    (ALWEER!) Dat ik zwanger was. En dat al 12 weken en al die tijd gewoon de pil geslikt, niet op m'n eten en drinken gelet...
    Ik droom dat zo vaak de laatste tijd en elke keer denk ik: nu ga ik een test doen ook, weet ik het tenminste zeker.
    Nog niet gedaan hoor, maar ik word er wel een keer moe van. Ik wil helemaal (nog..?) geen tweede kind, maar onbewust ben ik er kennelijk wel erg mee bezig en krijg ik 'm 's nachts op m'n bordje.

De vervelendste wat zwanger zijn betreft was vorige week. Toen was ik zwanger, ging naar de VK die inwendig onderzoek deed (why..) en zei: ja ik voel 'r al, daar is ze... En toen beviel ik van een prachtig meisje dat al overleden was. Daar word ik dus echt naar van he, die emoties en alles voelden ook ZO echt, pff!

15. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik wil ook nog geen tweede, maar ben er blijkbaar wel veel mee bezig in mijn hoofd want ik droom ook zo vaak over zwanger zijn en bevallen...
    Soms lijkt het ook net echt en moet je weer helemaal omschakelen als je wakker wordt.

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Nou, toevallig dit. Ik loop al de hele dag met een droom die ik vannacht heb gehad!

Twee dagen terug begon het eigenlijk al, toen droomde ik 's nachts eerst dat ik ongesteld werd terwijl ik sliep en dat álles onder het bloed zat. Ik werd wakker, viel weer in slaap en toen droomde ik dat ik zwanger was.

En afgelopen nacht droomde ik dat we een kindje hadden en ik probeerde borstvoeding te geven maar dat deed heel veel pijn. En ons kindje had precies dezelfde gelaatstrekken als mijn man zijn opa, ook dezelfde kleur ogen en ik zei in die droom ook tegen mijn man dat dit kindje echt een hele oude ziel had. Was echt zo raar en toen ik wakker werd voelde het ook nog een tijdje alsof ik echt moeder was. Het voelde heeeel vertrouwd op de een of andere manier. Stiekem hoop ik dan toch weer dat het een voorspellende droom is haha.

17. Pixel2011

Pixel2011 Niet meer actief

Afgelopen nacht dat ik alles kwijt was en in een zwart gat viel. Ik werd schreeuwend en huilend wakker volgens mijn man. Komt vast door de nare dag van gisteren. Ik was mijn gsm al een paar dagen kwijt en kwam er gisteren achter dat mijn oudste dochter (van 13 die bij haar vader woont) afgelopen weekend mijn gsm heeft gestolen.... Dit heeft mij zo'n pijn gedaan, maar ik heb dat niet laten merken.... Denk dat mijn onderbewustzijn het wel verwerkt heeft vannacht.....:x

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hier meestal ook enge dromen, achtervolgingen, moord (mij of iemand die dichtbij me staat) en geesten.

Vannacht vond ik een skelet onder m'n bed van een 9-jarig kindje. Bleek de 'andere helft' van m'n broertje te zijn. (Was een twee-eiige tweeling, maar het tweede vruchtje groeide niet meer) Droom heel vaak over hem/haar, maar dan dat hij/zij wel geboren is en dan uiteindelijk alsnog sterft..

19. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    In maart was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was (dezelfde verschijnselen als bij mn eerste zwangerschap) maar testen bleven negatief. Ik ging op vakantie en heb de testen niet meegenomen wilde het lekker loslaten. In de nacht van cd 45 op cd 46 droomde ik dat ik een bloeding kreeg. Ik schrok wakker en was zo blij dat ik droomde. Kwartier later voelde ik een heftige menstruatiekramp en ging ik naar de wc en ja hoor ik bloedde.. heel bizar. Omdat ik op vakantie was waar je niet even een test kon halen heb ik nooit geweten of dit nu een vmk was of gewoon een menstruatie.

20. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Vannacht droomde ik dat ik aan het bevallen was maar dat iemand mij onder narcose bracht en in mijn lichaam ging zitten om de bevalling over te nemen. Iemand had dus mijn bevalling gejat!! Furieus was ik en de baby was ook ergens anders. mijn vriend zei alleen maar: ach als we thuis zijn is de baby er weer en ligt ze in óns bedje.. heel vreemd ik werd doodongelukkig wakker Haha

Deel Deze Pagina