bedankt voor de reactie,s! De twijfel is nu nog tussen marli en marly. We willen de naam wel op zn "nederlands" uitspreken als jullie begrijpen wat ik bedoel.. De letter R dus echt uitspreken.
Marly - zou ik uitspreken op z'n engels dus met een zachte R. De naam zal wel op z'n engels uitgesproken worden door de meeste mensen denk ik. Marlie - Marlie zou ik uitspreken op z'n Nederlands met een harde R en klemtoom op LIE, vind ik wel mooi klinken, ook de schrijfwijze. Marli - deze schrijfwijze klopt niet, net of je een letter vergeten bent. Niet mooi. Marlie - lieve, chique naam (uitspraak maR-líe) Marly - stoere, lieve naam Marli - rare spelling....
He meiden, Ik wil nog even laten weten wat uiteindelijk onze keuze is geworden. We hebben gekozen voor de spelling Marli! We vinden deze spelling toch het mooiste en net iets aparter. En we vinden het wat mooier staan bij de naam van onze oudste
Fijn dat jullie eruit zijn! Persoonlijk vind ik het onaf eruit zien maar ieder zijn smaak. Marlie vind ik het mooist en ook nog apart