had hier pas geleden een topic gemaakt ben nu uit de naam alleen nog de spelling het word kiara maar heb er 2 opties voor kiara of kyara zelf dacht ik aan kiara omdat wij ook allebei een i in onze naam hebben wat vinden jullie het leukste
Ik vind persoonlijk Kyara leuker, hou wel van namen met een Y erin. Maar als jullie namen allebei een i hebben is Kiara denk ik wel leuker en toepasselijker
ik kan je niet helpen.. ik vind het allebei wel wat hebben... Het ene moment: Kyara (ik vind een Y in de naam ook wel mooi, vandaar waarschijnlijk) maar Kiara - staat ook wel erg mooi eigenlijk.
precies wat je zeg zo zit ik ook te denken kyara is leuker maar omdat we allebei een i in onze naam hebben word kiara persoonlijker ohh het is nog moeilijk ik ga nog ffies nadenken
Oeff ik vind t lastig... Kyara is wat pittiger vind ik, maar neigt wil een klein beetje naar het ordinaire. (wel echt maar een heeeeeeel klein beetje) Kiara is voor mijn gevoel wat netter, maar wel ook een klein beetje suffer... Maar het verschil is echt minimaal hoor, en ik vind beide namen leuk.
Ik zou voor Kyara gaan en dan de eerste A weghalen. Maar nu even serieus, om de reden die je zelf hebt aangegeven zou ik voor Kiara gaan.