Ilise vind ikhet leukst... En ja dat ze haar naam moet spellen, ja dat moet ik ook al heel mijn leven incl uitleg van mijn achternaam er zijn inderdaad ergere dingen.... hihi
Als het gaat om Elise dan vind ik de 's' het mooiste, maar in jouw variant is de 'z' wat pittiger. Dus dan ga ik voor Ilize.
Ben het met jou eens! Ik zou me er ook niet zo druk om maken. Ik heet Rowan Wiegman. En bij mijn voornaam & achternaam word altijd gevraagd hoe ze het schrijven...En ik kan me er eigenlijk niet aan storen. Kleine moeite toch om het even te spellen? Nee daar zou ik me ook niet druk om maken.
Thanks dames!!! heb veel aan jullie mening!! Als we weten wat het wordt het 20 week echo laat ik jullie weten wat voor naam het wordt ...misschien is het wel een jochie hahaha nogmaals thanks
Thanks dames... tja is een beetje een mengelmoes van onze namen keuzes; mijn man vind Ilse mooi en ik Lise! dus een combi is Ilize/Ilise
Als ik dat zo zie, zou ik dus voor Ilise gaan, aangezien jij Lise mooi vindt en niet Lize Ik vind het trouwens een heel mooie naam, zie ook niet dat het een soort 'compromisnaam' is, ik vind m leuk! Ilske/Ylske vind ik trouwens ook leuk (Spreek uit als 'ielske') Maar daar zit weer geen Lise in